Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    Muharrem Ersal şiirlerinden seçmeler...

    Hep Yek! ..

    TAVLADA DÜŞEŞ ATTIM,

    BOŞUNA...

    HAYATIM HEP YEK!

    Aşk Aradım, Gece Gündüz Durmadan

    YOK, YOK, İŞTE

    BENİ BİRAZ OLSUN

    KALPTEN SEVECEK!

    Muharrem ERSAL

     

    ·           

     

     

    Hemen Hepimiz

    Ezilip gidiyoruz

    Çarklarında zamanın!..

    Kimbilir,

    Hangi tombalacıda ütüldük

    Gençliğimizi…

    Hangi köşede yanılttı bizi şeytan

    Kim bilir?..

    Yönsüz istikametlere doğru

    Sürünüp gidiyoruz!..

    Dönüp bakınca zamana

    Kapanmış kapılar arkasında

    Çaresiz…

    Bu kurulu çarklarda

    Ezilip gideceğiz!..

    Muharrem ERSAL

    ·           

    Kahve Köşelerinde

    Konken tahtalarında dizili tüm umutlar

    Çürüyoruz! Kahve köşelerinde

    Ekmeği taştan çıkarıyoruz(!)

    “Ah! Ki Ah!..

    Bir okey çekemedim…”

    Umut ak beşli, umut sarı on

    Umut sende, atmıyorsun!..

    Kahve köşelerinde

    Kaderle oynuyoruz!

    Okey dayı, okey torpil,

    Okey namus!..

    Okeysiz de olmuyor ki bu oyun,

    Yıkamıyoruz!..

    Namusun kuruş kuruş satıldığı devirde

    Sana ne yeşil üçten?

    Siyah birli neyine?..

    Çürüyoruz! Kahve köşelerinde..

    Hınç’ı taştan çıkarıyoruz!..

    Muharrem ERSAL

    ·           

    Doğmayın çocuklar

    Günahlı – Buruşuk çarşafların üstünde

    Ne acılar hazırlıyor size

    Anneniz çocuklar!..

    Ağlayacaksınız / Doğar doğmaz

    Dünya’ya geldik diye…

    Öyle ya

    Gaye olmaktan

    Çıkmış artık yaşamak…

    Zulm üretiyor tüm sevdalar!..

    Mutlu yaşam umuduyla

    Avunmalarda sizi doyurmaz.

    Nasıl cesaret edeceksiniz, bilmiyorum

    Aslan’ın ağzından

    Midesine inmişse ekmek!

    Kim alacak ekmeği

    Hanginiz çocuklar?..

    Doğmuşların günahını

    Analardan bilmemeli!..

    Sarı Devletlerin, Kara-Kuru çocukları!

    Kar  etmez olur isyan

    Boş verme

    Ağlamalar…

    Doğmayın diyorum / Bak…

    Doğmayın n’olursunuz

    N’olursunuz çocuklar!..

    Muharrem ERSAL

    ·           

    İki Çağrı

    Üşümüşüm

    Dizim-Dirseğim delik…

    Büzülerek gidiyorum

    Basa basa karlara…

    Kulağımda iki ses,

    Biri

    Yüksekten çağırıyor

    Namaza-Allaha!..

    Biri,

    Anfisinden

    Yeni yetme şarkılarla

    Davet eder

    Agora!

    Agora / Günah satmaya!..

    Şimdi; Daha çok üşüyorum

    Titriyorum taa içten,

    İki çağrı arasında…

    İçsem bir türlü

    İçmesem

    Dondum aha(!)

    Gitsem bir türlü

    Gitmesem

    Öldüm daha!..

    Muharrem ERSAL

    ·           

    Aşka Çağrı

    Gel!  Benimde yağmalansın aklım,

    Ela gözlüm, Gül dudaklım…

    Deli gibi seveyim,

    Tutulayım, Tapayım…

    İster

    Uykusuz kalayım gecelerde

    İster

    Mutluluğu kadehlerde…

    Yeter ki,

    Seni tadayım!

    Ben, Seni aramakta!..

    Sen beni kovalamakta!...

    Kumral Saçlım,

    Gül kurusu yanaklım…

    GEL!..

    Yağmalansın, Benimde aklım!..

    Muharrem ERSAL

    ·           

    SENİ ARIYORUM

    Dilsiz isteklerin acısını tadalı
    Durmuyor artık kalbim yerinde.
    Derdin kederin dostluğunu tadalı
    Durmuyor artık, içki bir an kadehte!..

    Sevgi dolu aşk gemisi batalı
    Seni arıyorum, dalgaların sesinde
    Yasak aşkın " Ti " borusu çalalı
    Seni arıyorum, kadehlerin dibinde!..

     Muharrem ERSAL

     
    Toplam blog
    : 1
    : 117
    Kayıt tarihi
    : 24.02.13
     
     

      Muharrem ERSAL : 18.03.1957 Nazilli doğumludur. İlk, Orta ve Yapı Sanat Enstitüsünden mezun..