Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '08

 
Kategori
Meslekler
 

Muhasebeci

Muhasebeci
 

Muhasebeci


Yaşam devam ediyor kaldığı yerden, bayram tatili bitti.

Genellikle işi düşünmek yok bu sürede, tatile girdim hatırlamak istemiyorum dediniz benim gibi.

Son iki gün kalınca işbaşı yapmaya birden ateşler bastı tüm bedenime.

Size de oldu mu?

Mesleğiniz muhasebe ise beni çok daha iyi anlayabilirsiniz, boşa geçen dokuz gün ve işleri düşünmekten kendinizi alamazsınız.

Yıl sonu, yeni yıl, vergi dönemi.

Hele şirket taşındıysa ve elemanınız istifa etmiş, üç günlük elemanla baş başa kaldıysanız.

Kabus gibi değil mi?

Müdürlük değil yaptığınız hamalsınız , devletin diplomalı hamalı.

Bizim meslek çok nankör, hiç kimse muhasebede neler olup bitiyor anlamıyor veya anlamak istemiyor.

‘Birkaç fatura kaydediyorsunuz başka ne var ki bir iki rakam yazıyorsunuz ve hesap makinesi topluyor’ diyorlar.

Eminim beni anlayanlarınız var.

Bayram tatili benim için bir kabustu.

Tatil günlerini acaba Bakanlık dikkate alıp, tatil günü kadar beyan sürelerini uzatır mı?

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...