Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Muhatabın Hoşuna Gitmeyen Hal ve Tavrınız Lehinize Olabilecek Bir Ticari Anlaşmayı Bozabilir

Muhatabın Hoşuna Gitmeyen Hal ve Tavrınız Lehinize Olabilecek Bir Ticari Anlaşmayı Bozabilir
 

Ne ilgisi var demeyin, bazılarının bazı hususlarda hassasiyeti vardır, bununla ilgili hoşuna gitmeyecek bir davranışta bulunursanız anlaşmayı bozabilir.
 
Gerçi menfaatçi insanlar menfaatine bakar ve benim gibi böyle basitlikleri aşmış kimseler de ne yapsanız anlaşmayı bozmaz.
 
Hayatın içinde böyle değişik örneklere rastlayabilirsiniz. Trabzonspor taraftarı Trabzonspor aleyhine bir söz ya da davranışınız üzerine bitmiş bir işlemi bile iptal edebilir.
 
Benim bir tanıdığım kendisine amca diye hitap ettiği için evi satmaktan vazgeçti, kadın ağladı yalvardı yine olmadı.
 
Yani neyin kime dokunacağını bilemezsiniz. Parasını düşünür demeyin, başka şey düşünen insanlar da var.
 
Aslında ticaret bu, parana bakacaksın ama işte bazılarının parayı bile unutturan hassasiyetleri vardır.
 
Benim hiçbir konuda hassasiyetim yok, böyle şeylerin biraz cehalet olduğunu düşünüyorum.
 
Yani şimdi normal hayatta, ticari yaşamınızda çok önemli işler anlaşmalar yapıyor olabilirsiniz. Karşınızdaki kişiyle ilgili gereksiz diyaloglara girerseniz belki damarına dokunursunuz, kızdırırsınız, olacak iş olmaz hayatınızın fırsatını kaçırırsınız.
 
Yani illa konuşmanız bir şeyler söylemeniz gerekiyorsa şu abuk sabuk kimseyi rahatsız etmeyen iyilik doğruluk masallarını sallayın gitsin, bana değil ama ben uyuz olurum!
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..