Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Muhataratül siyase

Muhataratül siyase
 

Ya ne desem vaaz vermek gibi olacak. Hep öyle oluyor ya… “ Vaziyet kel, acele gel!”, Halkın alım gücü, satım gümbürtüsü, kalbimiz durdu, gombelek mombelek, geldi topa vurdu ve falan ve filan vb vb vb… 

 

Bazen siyasete girsem nasıl olur diye düşünüyorum. 

 

Çevrem yok. Çevre olmayınca iş takip etmek zor. 

 

Bıyığım yok… Bıyığım pos değil, “holkların gordeşliği” için hizmet edeyim. Hadi diyelim yağını aldık besledik badem büyüttük, hanımın kafasına çadır geçiremem… 

 

Hep kot giyerim, yelken paçadan nefret ederim. 

 

Hepsinden kötüsü ben gülmeyi bilmem. Hayır canım, Hz. Cem Yılmaz’ı seyrederken karaciğer yarılması tehlikesi geçiriyoruz o ayrı. Hatta sırf seyretmeden önce marketten “altın kaplama çekirdek” de arıyoruz o da ayrı. Ama öyle “Canım halkım ben senin için varım… Sen bene oyunu ver ben daha nasıl gülücem sana!” tarzı o sevimli vekil tebessümünden eser yok bende. 

 

Hayır asıl korktuğum şu: Maazallah seçiliriz, meçiliriz… Kürsüde yemin ederken kendimizi kaptırırsak “ “O kadar yürekten yemin etme, bir gece ansızın gelebilirsin”… “Moda yemin edip tutmamak, yemin etmeden malı vurmak, yemin etmeden korsan meclis kurmak, maaşı Ankara’dan alıp Diyarbakır’dan taş atmak… Sen kendini hangi mecliste sanıyon emmolu? “ deyip de bizi İstinye, Kumburgaz, Bayrampaşa ( orası yıkılmış, geçen gittim de gördüm…) Daha ilerisi neydi ya? Tekirdağ’a doğru ama rakısı yok, sevimsiz yazlıkları falan var… Oraya tayin ederler de “ Sen bahçede volta atarken yemin et!” derler… 

 

Bir de bir kaşını eğeceksin gazetecilere, öğrencilere, şu oyunu verip de kendini bi’ nane sanan, analarını götürmek için hiçbir hazırlığı olmayan, yarıları kurmalı, yarıları asi, seçmen kalabalığına “Hööst!” der gibi tepeden bakıp her soruya “Ben bilirim!” tarzı genç ve dinç duruşla cevap veren prens karizmasından yoksunum. 

 

Hal böyleyken… Sağa sola bakmadan hatta nefes almadan… Mümkünse hayatı otomatik ödeme talimatına alıp sorumluluğu bankaya atarak… Aman diyem! Ben demedim, valla demedim. Taşı bana değil onlara atın! Siz hep mazlumsunuz ben hep zalim... Tamam ya taş sende, kral sensin! Bi şey mi dedik? Bademi büyütelim bari, belki bıyık olur… 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....