Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Sinema
 

Muhbir

Muhbir
 

Film: Snitch

Tür: Dram

Puan: 10 üzerinden 10

Eminim hepiniz posterde Dwayne Johnson görünce kötü adamların kıçını tekmeleyen bir süper polis gibi bir şey görmeyi hayal ediyordunuz. Ancak filmin başında belirtildiği üzere senaryonun gerçek bir olaydan esinlenildiğini görünce şöyle bir durup silkeniveriyorsunuz.

Olaylar o kadar kötü şekilde gelişiyor ki, film boyunca klasik Hollwood çılgınlığının bir yerde işin içine gireceğini düşünerek sürekli gergin kalıyorsunuz (Çoğu gerilim filmi beni bu kadar germemişti). Ancak gerçek yaşam Hollwood senaryolarından farklı olduğu için o en kötünün kötüsü hikaye bir türlü gerçekleşmiyor ve siz de derin bir oh çekiyorsunuz.

Şunu da söyleyelim. Filmin gidişatından filmin sonunun ne olacağını delikanlı gibi kestirebilecek kimsenin olduğunu sanmıyorum. Son sahnelere kadar ne olacağını çok merak ederek izledim. Hele bir de olayın gerçek bir olaydan esinlenildiğini öğrendim ya, artık benim için olabilecekler çok daha kötünün kötüsü idi.

Mükemmel bir dram performansı izlemek istiyorsanız bu filmi sakın kaçırmayın derim. Film harbiden 10 numara.

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..