Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Muhsin amca

Muhsin amca
 

picasa web albümünden alıntıdır resim.


Severdim seni çok derinden

Bir o kadar da saygı duyduğum insandın.

Babam gibiydin bende.

Hani bana demiştin ya iyilik yap,

İyilik bul evlat.

Ben bunu yaptım Muhsin amca.

Bir iyilik yaptım birine,

O beni namert belledi.

Akan kanımı durdurdu,

Beni pıhtılara gark etti.

Yapraklarımı parçaladı ve...

Bu yaptıklarını çok geç fark etti.

İyilik yaptım ama...

Nankörlük buldum.

Hani bana demiştin ya,

Nasıl bulduysan ,

Öyle bırak evlat.

Ben bunu yaptım Muhsin amca.

Ben onu yalnız buldum,

Öylece de yalnız bıraktım.

Ben senin dediğini yaptım,

Nasıl bulduysam,

Öyle bıraktım ve...

Bütün acılarımı içimde kanattım...


Muhsin amca.

Ben doğru mu yaptım ?...



Şu Dünya'da hiç bir iyilik karşılıksız kalmaz dostlarım. Ne ekrseniz onu biçersiniz. Hani derler ya bazen " Ne verirsen elinle, gelir seninle... " Ama hiçbir kötülük de kimsenin yanına kâr kalmaz....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..