Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '21

 
Kategori
Güncel
 

Muhsin Yazıcıoğlu

Türk siyasetinin öncü isimlerinden olan Muhsin Yazıcıoğlu 25 Mart 2009 tarihinde  yaşanan bir helikopter kazasında hayatını kaybetmişti.
 
O karlı ve soğuk günde kulaklarımızı çınlatan Muhabir İsmail  Güneş’ın telefon konuşmasını ve ölüme yolculuğunu anımsıyoruz.
 
Kaza Haberini  duyan tüm vatandaşlarımız hüzne boğuldu. Kurtarma çalışmalarında kaza yerine uzun zaman sonra varılması ve  başarı sağlanamaması hepimizin içinde bir yara  ve bir de şüpheli bir ölüm bıraktı.
 
Vefatının 12. Sene-i devriyesinde Muhsin YAZICIOĞLUNU  rahmetle anıyor, mekanının cennet olmasını Allahtan diliyorum.
 
Bu güzel insan herkesin gönlüne yer etmiş ve sevgisi her daim devam etmiştir.  Bizden sonra gelecek nesillerimize her zaman örnek olacaktır.
 
Gönüllerde taht kuran bu kıymetli insanın zihinlerde yerleşen ve dillerde terennüm edilen bazı önemli sözlerini sıralamak istiyorum:
 
 Önümüzde iki seçenek var: Ya ibret almayanlar gibi tarihin tekerrürüne seyirci kalacağız ya da bu ezberi bozacağız. Bizler ikinci yolu seçiyoruz.
 
 İnanmadığım yolda milyonlarla yürüyeceğime, inandığım yolda tek başıma yürürüm.
 Zor yola kolay insanlarla çıkarsanız… Seni de satar, yolu da satar yolcuyu da satar!. Bu bayrak öyle bir bayraktır ki; içinde VATAN vardır, dökülen KAN vardır, iki CİHAN vardır, DİN vardır, İMAN vardır.
 
 Vatanı sevmenin çilesini biz çektik, edebiyatını onlar yaptı.
Türk ata bindiğinde Alparslan’dır, Yavuz’dur… Attan indiğinde ise Mevlana’dır, Yunustur…
İki saniye sonrasına garantimiz olmayan bir hayatımız için fırıldak olmaya gerek yok.
Zindanmış bu karanlık oda ne gam! Bana imanımın ışığı yeter!
Bizim milliyetçiliğimiz ete, kemiğe, kana veya ırka değil, kültüre dayanır.
Kan dökmeyi seven bir millet değiliz ancak söz konusu vatan ise; dünyanın şah damarını keseriz.
Namlusunu millete çeviren tanka selam durmam.
Bizim çocukları kitap okumak sıkar. O yüzden fikri tartışmalarda biraz zayıf kalırlar. Ama kavga var dersen, Ayrancı’dan Kızılay’a koşa koşa gelirler.
Bu ülkede dürüst olmak başa beladır ama o bela başımızın tacıdır.
Biz, Fatih Sultan Mehmed Han kadar Türk, Said Nursi Hz. kadar Kürdüz! Ve hepimiz aynı kilimin desenleriyiz.
Vatanı sevmenin çilesini biz çektik, edebiyatını onlar yaptı.
Ölüm inançsız insanlar için korkunç bir sondur ama inananlar için ne kadar zevkli bir başlangıçtır!
Bir elinde Bilgisayar, Bir elinde KUR’AN olsun.
Firavun’a karşı çıkmak yetmez, Musa’nın yanında olmak gerekir!
Ölüm inançsız insanlar için korkunç bir sondur ama inananlar için ne kadar zevkli bir başlangıçtır!
İslam hassasiyeti olmayan milliyetçiliğin içi boştur.
Hayat böyledir dostum geçer beklemekle. Ümitlerin bittiği yerde abdest al ve sabahı bekle.
Zulüm Azrail olsa, hep Hakk’ı tutacağım.
Mukaddes davalarda ölüm bile güzeldir. 
Haksız bir davada zirve olmaktansa, haklı bir davada zerre olmayı tercih ederim.
Yönetenlerine güvensin bu millet dünyayı yerinden kaldırır.
Vatan aşkı maya gibidir. Sütü bozuklarda tutmaz…
Benim adım Muhsin Yazıcıoğlu! Bana baskı sökmez! Bizim Allah’tan başka kimseden korkumuz yok.
Ben Avrupa Birliği kapısında zorlanan, aşağılanan Türkiye istemiyorum. Ben kendi medeniyetimle olurum. Ben yeniden Tük-İslam medeniyetinin inşaatını istiyorum.
Vefatının 12.yıl dönümünde sizlere  Muhsin YAZICIOĞLU için söylenen bazı sözleri paylaşmak  istiyorum:
Türk siyasi hayatında iz bırakan, vatan ve millet sevdalısı bir dava adamı.
Kurtlar dağlarda ölür.
Büyük Reis Ruhun Şâd mekanın cennet olsun.
Sen yoksun biz hala üşüyoruz.
Milletin has evladı, iman ve mücadele adamı,
Mekanın cennet olsun koca yürekli adam
Ömür yürüyüşünü dümdüz bir hak çizgisine konuşlandırdı.
Türk Milliyetçilerinin Abisi.
 Ülkücülerin Yol Arkadaşı.
Tehditlere, şantajlara boyun eğmeyen, ne davasını ne de kendini satmayan O'dur.
Vatan için canımı seve seve veririm diyen O'dur
.Başına ne geldiyse Allah'tan bilip;Kahrın hoş lûtfun da hoş diyen O'dur.
 
Bir yiğit adam, yürekli insan, iyi ki tanımışım, ne mutlu ki dostluk yapmışım dediğim adam. Siyaset dünyamızın ilkeli, namuslu, temiz kalmış ismi.
Her zaman birleştirici vasfı olan Yazıcıoğlu.
Yazıcıoğlu, duruşundan taviz vermeyen değerli bir siyasetçiydi.
Büyük bir vatansever, büyük bir vatan evladı, millet için çok acı çekmiş, ıstırap çekmiş büyük bir vatansever.
Milletimizin varlığı, birliği ve geleceği konusunda çok büyük hizmetler sunmuş bir dava insanı.
 Milletin gönlüne girmiş, sevgi ve saygı kazanmış er kişi.
Türk-İslam düşünce sistemi ve Türk milliyetçilik hareketinin büyük lideri,  çok iyi yetişmiş çok büyük mücadeleler vermiş, aziz bir evlat.
Muhsin başkan kendisini milletin birliğine, dirliğine, devletimizin sonsuza dek yaşamasına adamış değerli bir dava adamıydı. Çok sıkıntı, çok çile çekti ama hiçbir zaman bu davasından, ülküsünden taviz vermedi. O sıradan bir siyasetçi değildi. Yüzlerce, binlerce gencimize yeni ufuklar açmış, onları etrafında toplamış büyük bir dava adamıydı.
Türk siyaseti çok kıymetli, ahlak ve doğruluk simgesi, dürüst, örnek bir insanı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşamaktadır. Yeri doldurulamayacak, yokluğu her daim hissedilecektir.
Milletimiz yiğit bir evladını, ülkemiz dürüst bir siyasetçisini, gençliğimiz doğru bir liderini kaybetmiştir.
"Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi
Sana ulaşmak istiyorum"
 
Ruhun Şad Olsun, Mekanın Cennet Olsun.
 
Üşüyorum
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum…
Muhsin Yazıcıoğlu 
 
Toplam blog
: 367
: 683
Kayıt tarihi
: 08.04.13
 
 

1965 Trabzon Of doğumluyum. İlahiyat Fakültesi mezunuyun.Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeniyi..