Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Muhteşem Gece

Şiir: Muhteşem Gece
 
Şiir Konusu: Gecenin güzellikleri  
 
 Muhteşem Gece
Güneş, bütün görkemi ile akşama batıyor, 
taze, çok ılık bir akşam başlıyordu.
Açık siyah renkte geceye kavuşan pembe gökyüzünün ortasında 
gittikçe tepeye yükselen yarım ayın parlak sarı ışığı çevreyi sakinlikle kuşatıyordu.
Bense, Yüce Yaratıcıya içten gelen bir sevinçle dua ediyordum. 
Kendime huzur içinde küçücük ağzımı mutlulukla kıpırdatarak,
asil çocuk şansın açık olsun diye bir kez şükrederek, açıp, kapadım.
 
Ey canlıların akıllısı insan kardeşim!
Temennim o ki, Sana gecenin kısmeti bolluk ve bereket getirsin ve ışığı güç versin.
Bir o yanda bir bu yanda binlerce yıldızla kaplı bu gecede gittiğin yere ruhun iyilik taşısın.
Ve dilin en güzel sözleri söylesin ve en iyi dilekleri dilesin sevgili insan dostlarına.
 
Soylu insan! beni büyüleyen gecenin hiç bitmesin diye arzu ettiğim
olağanüstü güzellikteki manzarası şimdi tamam oldu.
Gecenin sıcaklığından yere doğru esen hafif rüzgarın okşadığı çimenlerin ahenkli hışırtısı,
bu nefis gecenin muhteşem müzik tadındaki nakaratı oluyor,
evimin her köşesinden kulağıma geliyor ve beni acayip keyiflendiriyordu.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..