Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Muhteşem öğüt

Muhteşem öğüt
 

internetten alıntıdır.


Sevgili blogdaşlarım, bugün, hayata dair, öyle güzel bir öğüt bazında yazı okudum ki; hemen, içerisinde derin anlamlar taşıyan bu muhteşem yazıyı sizlerle bizzat paylaşmak istedim.

Bu muhteşem yazının sahibi, kendi de muhteşem olan birisi; William Shakespeare...

Yazı aynen şöyle; kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden birşey ummam.

Beklentiler daima yaralar. Hayat kısadır. Öyleyse hayatınızı sevin. Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin.

Sadece kendiniz için yaşayın.

Konuşmadan önce, dinleyin.

Yazmadan önce, düşünün.

Harcamadan önce, kazanın.

Dua etmeden önce, bağışlayın.

İncitmeden önce, hissedin.

Nefret etmeden önce, sevin.

Vazgeçmeden önce, çabalayın.

Ölmeden önce, yaşayın.

Hayat budur. Onu hissedin, onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

Ne kadar da muhteşem, ne kadar da düşündürücü ve ne kadar da doğru bir anlatım değil mi? Ben şahsen, bu yazıyı okuduğumda çok etkilendim.

Aslında mutsuzluğumuzun bütün sebebi, kendimiziz öyle değil mi? Ya da bakış açımız diyelim...

Lütfen bu yazıyı tekrar tekrar okuyun, düşünün, irdeleyin...

Bakış açımızı ve görüş perspektifimizi pozitife çevireceğimiz günler dileğiyle, mutlu kalın...

SEVİLAY
 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..