Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

Muhteşem Yüzyıl- Hız kesmeden devam!

Muhteşem Yüzyıl- Hız kesmeden devam!
 

Beklenen yakışıklı geri dönüyor


Hani bitmişti? Bitecekti! Bırakalım bunları, Pargalı'nın ölüm sahnesi neredeyse tarih kitaplarının yazdığı gibi çekilip, seyrettirildi. Bu akşam acaba sarayın önüne cesedini atacak mı ecdadım? Çünkü gerçek hayatta Bu bizim Muhteşem Süleyman, Pargalı'nın cesedini ibret olsun diye sarayın kapısına attırır. Bence dizide Kanuni'nin ağzından dökülenlerin çoğuda bu ölümden etkilenen senaristlerin ağzından dökülenlerdir. Neyse, nefesimizi tutalım da bakalım bu bölümde neler izletecekler bize?

Show TV'nin geçen aylarda yayından kaldırılan "Suskunlar"da canlandırdığı Takoz İrfan karakteriyle büyük beğeni toplayan Mehmet Özgür, 'Muhteşem Yüzyıl" dizisine transfer olacağını yazmıştım. Fakat ben onun Mimar Sinan olarak beklerken karşımıza Lütfi Paşa olarak dikildi. Lütfi Paşa ilgili ''Muhteşem Yüzyıl Hani Bitecekti?'' adlı yazımda bir kaç satır yer vermiştim. Oldukça gaddar biri ve Şah Sultan da ezilmiş, itilmiş, ötelenmiş, bastırılmış bir kimlik.

Mehmet Özgür, eşi Şah Sultan ve kızı Esmahan Sultan'la beraber dizideki tansiyonu artıracak. Entirikalar gırla gidecek. Ama ben hala Mimar Sinan'ı bekliyorum. Çünkü Mimar Sinan, Mihr-i Mah Sultan'a olan aşk savaşını Rüstem Paşa'ya kaptıran biridir. bunu da Mihr-i Mah yazımda sizlerle paylaşmıştım. Ben Mimarım Sinan'ımı bekliyorum, artık Perdee! desin.

Bu akşamki bölümünde: Muhteşem Yüzyıl’da İbrahim Paşa’nın ani ölümüyle yer yerinden oynuyor...Hürrem Sultan en büyük düşmanı İbrahim’den kurtulduğunu anlayınca zaferini kutluyor(!!!). Hatice Sultan ise büyük aşkını kaybetmenin üzüntüsüyle yasa boğuluyor. Aldığı kararla acı çeken Sultan Süleyman ise İbrahim Paşa’nın olmadığı yeni bir hayata başlıyor. Hatice İbrahim’in katledilmesinden Hürrem’i mesul tutuyor ve Şah Sultan’la birlikte intikam yeminleri ediyor. Daha devamını yazarımda tadı kaçmasın. Zaten sinir oluyorum bir fragman yayınlanıyor dizinin bütün heyecanı kaçıyor. Bütün kilit noktaları seyirciye veriliyor, öylece gizem de kaybolup gidiyor. Bilmem ama bana öyle geliyor.

Neyse ben diziye geri döneyim, Muhteşem Yüzyıl'da Pargalı İbrahim Paşa'nın öldürülmesinin ardından tüm dengeler değişiyor. Güçlü oyuncu kadrosuyla dikkat çeken Muhteşem Yüzyıl dizisine Malkoçoğlu Bali Bey karakteriyle büyük beğeni kazanan Burak Özçivit geri dönüyor. Genç kızlar bunu pek sevecek. Artık hayran hayran seyretmeye de devam ederler.

Dikkat ettiyseniz son bölümlerde Boğdan Beyi'nin haracını ödememesiyle ilgili meselelerin çözümü için gündeme gelen Bali Bey, yine kilit bir unsur olarak saraya geri dönüyor. Malkoçoğlu, devleti için oldukça önemli bir bilgiye ulaşıyor ve bu bilgi onu yeniden payitahta getiriyor. Ordunun yeni seferleri de gündemdeyken artık daha da tecrübeli olan Bali Bey'in alacağı görevler geleceği için belirleyici olacak. Son bölümlerde sıklıkla geri döneceğinin sinyalleri verilen Malkoçoğlu karakteri için tekrar kamera karşısına geçen Burak Özçivit, “Malkoçoğlu çok sevilen, oynamaktan keyif aldığımbir karakterdi. Sıklıkla'Geri dönecek mi?' sorusunu duyuyorduk. Biz de hoş bir sürpriz yapmak istedik” dedi. Senaristler konuyu iyi düşünüp, birbiri ile bağını iyi sağlamış. Hem de karizmatik Pargalı ile diziye küsen hanım oyuncularının yüzünü tekrardan diziye çevirmelerini de sağlamış olacak. Hatırlarsanız Muhteşem Yüzyıl'da 9 ay önce rolünün bitmesinden sonra Burak Özçivit, aynı yapım şirketinin çekmeyi planladığı Malkoçoğlu filmi için beklemeye başlamış bunun için bıyıklarını kesmemişti. Tims Prodüksiyon 41 adlı dizi projesinde Nebahat Çehre ile oynayacağı açıklanmıştı. Özçivit 9 ay sonra eski dizisine aynı rolle geri dönmüş oldu. hem oyuncu için oldukça hoş hem de izleyenleri için güzel bir durum. bence bekleyelim ve görelim! Bakalım daha kimler gelecek diziye?

Hayatta dönüşlerinizin Muhteşem olması dileği ile.

..

 

www.medyabey.com

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..