Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Muhteşem Yüzyıl’a hazin son, hazandan sonra!

Muhteşem Yüzyıl’a hazin son, hazandan sonra!
 

Elveda derken


Muhteşem Yüzyıl dizisinin yayından kaldırılacağı açıklandı! Müjdeler olsun! Beklenen de bu değil miydi? Bana göre biraz usulsüz ve dayatmacı yolla oldu.konu ile okuduklarımı sizlerle paylaşmak istedim, izninizle;

Kanun teklifinin Ocak ayında Mecliste görüşülmeye başlanacağını düşündüğünü söyleyen AKP’li milletvekili Saral, ‘’2013 yılında yayından kalkacak!’’ dedi. Açıklamanın devamı ise şöyle; ‘’Bu dizi uzun zamandır gündemimizde. İstanbul Milletvekili konu hakkında yasa teklifi verdiğini hatırlattı. ‘’Bu dizinin zaten biteceği yönünde bilgiler geldi kulağımıza. Başbakanımız bunu gündeme getirdi. Kanun teklifi vermedik. Uzun zamandır bu bizim gündemimizdeydi. Yani ben Başbakan söyledikten sonra bu çalışmayı yapmadım. Uzun zamandır bize gelen e-postalar var. Seçim bölgemize gittiğimizde insanlar bize bu diziler yüzünden çocuklarımız tarihini atasını tanımıyor diyorlar’’ dedi.

Saral’ın naklettiğine göre ‘’Genç bir çocuk ‘’Kanuni böyle miydi? Allah belasını versin diyor. Buna inanıyor çocuk. Bunu bize aileler aktarıyor.’’ İfadesini kullanıyor. ‘’MHP’de bize destek veriyor.’’ Demektedir.  Başbakan Erdoğan’ın Muhteşem Yüzyıl eleştirisinden önce hazırlıklarını yaptıklarını söyleyen Saral ‘’Biz bu kanun teklifinin gurubumuzca müspet görülmesini bekliyoruz. Çünkü gerekçesi ile her şeyi ile hazırladık. MHP’de sağ olsunlar destek veriyor. Bu sürede yeterince destek vereceklerine inanıyorum. CHP’den de destek verecek arkadaşlar da var’’ dedi.

Sözlerine şöyle devam etti; ‘’2013’ e girdiğimizde 2013 Genel Kurulda bu konu tartışılacak. Önümüzdeki hafta Meclis’te 10 günlük yoğun bütçe görüşmeleri var.’’ AKP’li Saral ‘’ Bütçe görüşmelerinden sonra konu gündeme gelebilir. Ayın 20 sinde bütçe görüşmeleri bitiyor. Kesintisiz çalışacağımız için 20 sinden sonra sanırım yılbaşına kadar 10 günlük tatil olacak. Allah nasip ederse Ocak’ta gündemde olacağını düşünüyorum. 2013’ün ilk diliminde genel kurul açıldığında, Meclis’teki arkadaşlarımıza sunulmak üzere yapılmak üzere müzakere edilecek ve TBMM çatısı altındaki arkadaşlara yakışır bu yasa teklifini kabul edeceklerini düşünüyorum. RTÜK de buna ciddi derecede itibar edecek. ‘’ şeklinde konuştu.

Saral ‘’Bundan sonra arkadaşlarımız Türk toplumunun aile yapısına uygun, gençlerimizi, çocuklarımızı rencide etmeyecek, bizim dilimizde zıvanadan çıkarmayacak bir dizi yapacaklar. Artık böyle dizileri bin düşünüp bir yapacaklar’’ şeklinde konuşmuştur.

Yukarıdaki yazıya dokunmadan aynen aktardım. Eminim içimizden birçoğu çok sevinmiştir. Ama aynı derece de bu yasa tasarısına üzülecek de çok kişi vardır. Biliyorum ki bu konu hakkında görüş bildirmek isteyenleriniz olacaktır. Sizden şimdiden rica ediyorum burada yayına alamayacağım tabirlerle yorum yapmayın! Şahsi fikrime gelince ister katılın ister katılmayın söyleyeceğim. Devlet bu tarz yayınlara karışmayı kendilerine hak sayıyorsa paraya kıyacak anlı şanlı bir dizi yaptıracak. Ama bu yaptırdığı filmi ‘’Yorgun Savaşçı’’ filminin başına geldiği gibi yaktırmayacak. Özel kanallarda gösterilen Dallas vari tarih filmlerini de böylece kafaya takmayacak. İsteyen seyreder, istemeyen etmez diyecek ve yapılması gereken iç ve dış işlerimiz, eğitim, sağlık v.b. gibi konulara daha fazla vakit ayıracak. Böylece devletin meclisi halk için çalışacak. Tabi ki bu da  her zaman herkesin umduğunu bulmasına yardımcı olacak.

Umarım hayattan bekledikleriniz karşınıza çıkar

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..