Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Müjde(?) 2 milyon doları çöpe atıyoruz

Müjde(?) 2 milyon doları çöpe atıyoruz
 

İnsanlar kışın doğal gaz faturaları altında ezilip alternatif ısınma yöntemlerini kullanırken tüketim düştüğünden İrandan almadığımız gaz için 2 milyar dolar vercekmişiz. Kendi halkının cebinden yontanlar bu ihmalin hesabını nasıl verecek merak ediyorum.

Verme gereği duyacaklarını da pek sanmıyorum. Aslında bu olayın nasıl sansasyon yaratmadığını da düşünmeden edemiyorum.

Sanırım biz her türlü ihmali her türlü düzenbazlığı çok kolay kabullenen ya da anlık cılız tepkiler verip sonra unutan bir milletiz. Hal böyle olunca sırtına semer vuran çok oluyor tabi...

Hepimize müjdeler olsun


İşte son dakika haberi
http://www.milliyet.com.tr/Ekonomi/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=11&ArticleID=1135096&Date=03.09.2009&b=Alinmayan%20gaza%202%20milyar%20dolar
 
Toplam blog
: 28
: 1031
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

1983 doğumluyum. 2004 yılında Endüstri Mühendisliği Bölümünden mezun oldum. Mezun olduktan sonraYöne..