Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Müjde! Angeline Joliu geliyor

Müjde! Angeline Joliu geliyor
 

Bizler nasıl olsa 'pasta' yemeye başladık...


AKP, küresel ekonomik kriz sürecinde dikkatlerin dünyadaki başarılı kadınlara çekileceği toplantıya ev sahipliği yapacakmış.

Bu kapsamda 27-28 Kasım'da düzenleyeceği "İşte Kadın Kurultayı"na,
Angeline Jolie'u da davet etmiş, ancak Jolie, AKP'nin davetine katılımak için ABD'deki bir yardım kuruluşuna bağış koşulu getirmiş.

Şimdi diyeceksiniz ki, 'gelseydi ne güzel olurdu... '

Hemen karamsarlığı kapılmayın, merak etmeyin, bence bu iş çözülür, Joliu de gelir, bir başkası da gelir.

Hatta yanında eşantiyondan üç beş güzel bile getirir.

Bizler yardım etmeyi, yardımda bulunmayı çok seven bir milletiz.

Ne çabuk unutuldu yardım kampanyalarımız....

AKP'nin MYK toplantısında Jolie'nin bu talebi, Erdoğan'a aktarılmış.

Ancak AKP, Jolie'nin "yardım kuruluşuna bağış" koşuluna, "Biz iktidar partisiyiz" düşüncesinde olduğu için sıcak bakmıyormuş.

Ben de, AKP'nin 'sıcak bakmıyoruz' lafına sıcak bakmıyorum.

Ya şakadır, ya da sürpriz yapacaklardır bizlere...

Sizler bunca yıldır AKP'nin hangi yardıma soğuk baktığını gördünüz?

Deniz aşırı yardımlar hala gündemimize değil mi?

Angelina Jolie'nin AKP tarafından davet edildiğini doğrulayan organizatör Ahmet San, "BM'ye üye 239 devlet var. Dünya starlarının her davete gitmesi kolaydeğil.
Bu nedenle bir takım 'olmazsa olmaz' koşullar koyarlar. Angelina Jolie'nin, pek çok ülkede okulları, Afrika ülkelerinde yürüttüğü yardım çalışmaları var.

Dolayısıyla bu tür sanatçılar, bazı toplantılara katılınca bunun bedelinin kendi yardım faaliyetlerine akmasını ister" dedi.

Ahmet San da lafı uzattıkça uzatmış.

Tamam Ahmet Bey, siz organize işlerinize bakın, gerisini bize bırakın.

Biz o kadarcık parayı iki günde kendi aramızda yurtiçi ve yurtdışında toplayıveririz de kimsenin ruhu duymaz kimse de mahçup olmaz, sonrasında da hesap bile sorulmaz(!)

On milyon dolar da Jolie'nin hatırına veremezsek yazıklar olur bize.

Bizler nasıl olsa 'pasta' yemeye başladık...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..