Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Magazin
 

Müjde Ar ne diyorsa, öyledir !

Müjde Ar ne diyorsa, öyledir !
 

Müjde Ar’ın seksi görüntüleri, filmlerdeki sevişme sahneleri internette patlama yaptı !

NTV ‘de Perşembe akşamları yayınlanan “ Haydı Gel Bizimle Ol “ adlı programda sergilediği performans ve her hafta birbirinden ilginç açıklamaları ile Müjde Ar, yeniden gündeme geldi ve oturdu.

Sanatçının “Gazoz kapağımı Bedri açtı ama içine akıtmadı. Ben de o gazozu Bedri’nin üzerine boşalttım” sözleri bomba etkisi yarattı ve ortalık birbirine girdi.

Oysa onun açıklaması çok sade ve olduğu gibiydi:

“Söylediğim lafı biliyorum. Bekareti kastetmedim. Zaten literatürde bekaretle ilgili, gazoz kapağı açmak diye bir deyim yok. Ben orada gençlerin okul kapılarında satılan içeceklere rağbet etmemelerini, içine herhangi bir şeyin atılacağını anlatmaya çalıştım”

Başka bir hafta ;

Müjde Ar, sürekli Anadolu’ya seyahat ettiği için Jeep aldığını ancak sonra Jeep’i Taksim-Levent arasında kullandığını ve gereksiz görüp sattığını söyledi. "Ben sattım jeepimi, hibrit araba alacağım. Biraz da küresel ısınma nedeniyle…" diye konuşan Müjde Ar, "Bunlar arazi arabaları. Taksim-Levent yapıyorum. Biraz görmemişliğimden herhalde" diyerek kendisini acımasızca eleştirmekten çekinmedi. .

Bir sokak kadınını canlandırdığı çok başarılı bir filmin ardından aldığı mektubu anlattı bir defasında :

Mektup bacım diye başlıyormuş. Mektubu yazan adam Müjde Ar’a düştüğünüz durumu izledim, çok üzüldüm. Bizde düşen kadına nikah yapmak çok sevaptır demiş ve Müjde Ar’a evlenme teklif etmiş. Onun çok güzel bir kadın olduğunu ve hiç üzülmemesini söylemiş.

Müjde Ar ise “ben kafayı boşuna yemedim ki, bak neler görüyoruz”, deyip olayın sonunu anlattı.

Ben şimdi böyle bir adama ne deyim ki, ne izlediği öykünün gerçek olmadığını, ne de benim bir oyuncu olduğumu anlayamamış. Böyle birine ne diyebilirim ki, düşündüm taşındım ben de cevaben “ben bu yolun yolcusuyum sen beni boş ver, dedim”

Her hafta birbirinden ilginç açıklamaları ile gündemi oluşturan Müjde Ar , bu kez oturduğu sitenin fiatını nasıl ikiye katladığını anlattı:

Küresel ısınmaya karşı Elektrik tasarrufu için çeşitli önlemler aldığını anlatan ünlü oyuncu " Çamaşır, bulaşık makinamı hep en kısa programda çalıştırıyorum. Bodrum’daki evimde ise çok sıcak olmasına rağmen klimayı çalıştırmadım. Onun yerine soyunup balkonda serinlemeye çalıştım. Ben balkona böyle çıkınca sitenin fiatları tavan yaptı" dedi.

Aslında bu açıklama da onun ışıltılı zekasının bir ürünüydü sadece. Yakın bir arkadaşı, Müjde Ar’ın mayosunun üstüne güneşin zararlı etkilerinden korunmak için ince bir elbise ve başında şapka, gözünde gözlüklerle ile denize girdiğini söylemekte…Ama efsanevi Müjde Ar olmak , kolay değildi elbet…

O, “ Deli Aysel “ in kızı Müjde Ar ‘dı. Ve hep sıra dışı , cinselliğini utanmadan taşıyan , üstelik bir beyni de olduğu her fırsatta yüzümüze vuran, ateş gibi bir insan, bir içtenlik anıtı….

Atıf Yılmaz’la çevirdiği Adı Vasfiye, Ah Belinda , Teyzem , Fahriye Abla , Dul Bir Kadın , Dağınık Yatak gibi kadın filmleri ile tabuları yıkan hatta kanunları olan diğer kadın starların da kanunlarını da yerle bir eden bir sanatçı…

O seksi , erotik görüntülerin ardında aslında ilk eşi Samim Değer, Ertem Eğilmez, Atilla Özdemiroğlu ve son eşi Ercan Karakaş ile yaşadığı uzun süreli aşkların kadını oldu .

Ve Sezen Aksu’nun kankası.

Cimriliği dillere destan oldu çoğu zaman. Hesapla, para ile işi olmayan Sezen ‘ in hesaplarını idare edip, ev sahibi yaptı onu.

Cimriliğinde , yokluk içinde geçen çocukluğunun etkisi vardı mutlaka . “ Aysel , mercimeği haşlar , sabahları şeker karıştırarak kahvaltıda yedirir, akşamları da tuzlayarak, akşam yemeği olarak sunardı “ diye anlatır, o günleri. Onun bu tutumluğu para için olsaydı , kendisine yapılan bir çok paralı teklifi geri çevirmezdi prensipleri uğruna...

Seksi ve ateşli kadını oynadı hep. Ama kankası Sezen’in anlattığı hikaye pek de öyle olmadığını söylüyor :

Ertem Eğilmez’ in kaybından sonra uzun yıllar kimse ile birlikte olmayan Müjde Ar ’ı Atilla Özdemiroğlu ile tanıştırır Aksu. Ve birlikte yaşamaya başlarlar. Ancak Müjde Ar, özel yaşamında sade bir ev kadınıdır. Üstüste fanilalar giyen, uzun pamuklu pijamalarıyla evde dolaşan bir kadın…

Almanya turnesindedir o sıralarda Müjde Ar. Ve Sezen Aksu arar telefonla: “ Kız çabuk git kendine seksi gecelikler, çamaşırlar filan al… Yoksa bu adamı da elinden kaçıracaksın ! “ Müjde , acele çarşıya çıkar 700 mark vererek seksi iç çamaşırları, askılı saten gecelikler alır, içi gide gide. Ve İstanbula döner, Atilla’yı beklemeye başlar heyecanla. Ve beklenen adam gelir niheyet . Kapıyı açar Müjde. Özdemiroğlu’ nun yanaklarına birer öpücük kondurduktan sonra, onu yatak odasında beklediğini söyleyerek, odaya geçer. Sevgilisi de çalışma odasına. Ancak, Özdemiroğlu had safhada dalgın bir insandır. Çalışmaya dalar ve Müjde’ yi unutur . Saatler sonra, uyumak için yatak odasına geldiğinde , Müjde’ yi yatağın üzerinde iç gıcıklayıcı çamaşırlar içinde uzanmış ve onu bekler görünce “ Müjde , bu ne hal ! Çabuk giyin , üşütüp hasta olacaksın şimdi ! “ demez mi…

Ertesi gün sabahın köründe Müjde’ nin ilk işi Sezen’i aramak olur : “ Çabuk benim 700 markımı öde bana. Yoksa seni öldürürüm. Adam oralı bile olmadı ! “

Valla Müjde bu ! Deli Aysel’in kızı. Öldürür mü öldürür !

Hatta bir gün Amerika'dan dönen Sezen, bundan böyle Müjde'ye nasıl davranmamız gerektiği konusunda uyarılarda bulundu uzun uzun. Sezen Amerika'ya gittiğinde, Aysel'in (Gürel) orada yaşayan ablası ve kocasıyla tanışıyor.

Sezen'e göre "Teyze ağır vaka. "

Bir gün Arizona çölünde gidiyorlarmış arabalarıyla. Karı koca arasında kavga çıkıyor. Müjdenin teyzesi çok konuşunca, kocası karısının elini ayağını bağlıyor, ağzına da bir bandaj koyuyor, doğru arka koltuğa... Ama kadın orada da rahat durmuyor ve ayaklarıyla direksiyondaki eşini sürekli tekmeliyor. Haliyle araba zikzaklar çizerek gitmeye başlıyor. İki dakika sonra tepede bir helikopter... "Sağa çekiniz, sağa çekiniz..." Neyse arabayı durduruyor adam. Polisler gelip teyzenin ağız bandını söküyorlar. Teyzeden ilk laf şu: "Bunu tutuklayın Rus casusudur." Meğer koca da zamanında Rusya'da filan bulunmuş... Alıp götürüyorlar adamcağızı. İşin aslı anlaşılana kadar epey terletiyorlar.. Hikayeyi şöyle bağlamış Sezen ;

" İşte böyle arkadaşlar. Arkadaşımız Müjde'nin teyzesi bu haleti ruhiye içersindedir. Eh Aysel de malum. Bu kıza bundan böyle nasıl davranacağınızı artık biliyorsunuz. Sürekli alttan alınacak. O ne diyorsa öyledir. "

Müjde Ar, “Deli Aysel” in kızı. Tabuları yıkan sıra dışı bir sanatçı. Yıllara ve menapoza meydan okuyan bir kadın. Hala çok seksi… Cinselliğini utanmadan taşıyan bir kadın … Üstelik çok samimi ve akıllı…

Onun olduğu sularda sükunet aramak boşuna…

O ne diyorsa , öyledir !

 
Toplam blog
: 171
: 2319
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Düşünen, üreten, kendine, insana, çağına sorumlu, tavırlı, taraflı , çağdaş ve yüzü aydınlığa dön..