Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Müjde bir fıtığınız var!

Müjde bir fıtığınız var!
 

Geçen sene bu zamanlar yürüyemiyordum bile bir yerlere not düşmüşüm sevgili fıtığımla yaşadıklarımı...paylaşıyorum efendim.

Madonna fıtık ameliyatı olmuş, benim ondan ne eksiğim var değil mi?

Ağrılar dayanılmaz bir hal alınca hemen koştum aman doktor, canım doktor derdime bir çare diye...

Havada bir yağmur kokusu, düştüm yola.
Bu kez özel bir hastane gittiğim devlet hastanesindeki karmaşa yok burada...girdim sanırsınız otel lobisi, saray koltuğu gibi koltuklar yaldızlı..

Danışmada fıldır fıldır çalışan bir örnek giymiş gençler, yaklaşım süper, ilgi..daha da süper, önceden randevulu olunca da, hele birde katkı payı?? ödeyince nerede ise bir kucaklanmadığım kaldı...

Muayene olacağım doktorun yanına özenle götürüldüm, kibar ilgili bir doktor. Anlattım birde muayene etti tabi ki...

Sırtımdaki bir gün öncesi oluşan izi görünce sordu;

-Yakı mı yapıştırdınız? bir utandım ki, ütüyü ısıtıp havlu ile kompres yapmış, kafi gelmeyince yine ütüyü havluya sarıp sırtıma yakın bir yere koyup rahatlamaya çalışırken sen havlu düş, tenime yapış hareket etmekte zorlanan ben zıpla yere, tabi doktorda çok güldü bende gülme utanma arası bir duygu karmaşası yaşadım.

Ne yapalım çaresizlikte, çare üreten toplumuz..

Eve gelirken aramıştım şöyle güzel bir ateş tuğlası ısıtmak için ama nerdeeee eskidendi o canım tuğlalar..babamın beli, karnı ağrısa ısıtır üzerine havlu sarar otururdu üstüne.

Tamoğrafi istedi doktorum...gittim, bir sürü sordu teknisyenler;kapalı yerde kalmaktan korkarmısın, birsürü ses duyacaksın aldırma... vs vs.Elimede bir buton verdi, kötü hissettiğinde buna bas dedi ve çekim başladı, girdik kutuya sesler, sanırsın ateş hattındayım.

Önce top atışı, .ardından taramalı tüfekler amanın dedim savaş mı çıktı? daha gencim güzelim ölmek istemiyorum....
Beş altı kez ateşkes, bir o kadarda ateşkesi ihlal yaşadıktan sonra ilk tahmini aldım tomoğrafiyi çeken görevli arkadaştan, şirinmi şirin bir fıtığım vardı sevindim desem yalan olur.

Tahlili alıp doktora koştum bana anlatmaya çalıştı...sırtımızdaki omurların herbirinin arltında küçük yastıklar varmış bu yastıklardan biri yerinden memnun değilmiş sanırım atmış kendini aşağı., oda düştüğü yerdeki sinirlere baskı yapınca buyrun curcunaya...

Her şeyin hazırlısı, izne ayrılıp yatacağım bol bol diyordum, yatabilsem....ahh ahh...yattığım an kilitleniyorum uykuya yenik düşene kadar dolanıyorum..
Şaka bir yana..tadını çıkarın rahat bir uykunun ve uyku sonrası ayaklarınızın yere değişinin hatta onları şımartın bugun uzatın masaj yapın...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..