Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Müjde Blog Hırsızlığı Başladı!

Müjde Blog Hırsızlığı Başladı!
 

Her şey 9 Mart günü yazdığım Ölü Ozanlar Derneği filminden sonra başladı. Yazım ilgi çekiyordu. 11 Mart günü rutin kontrollerimden birini yaptığımda yazının bir cümlesinin düşük olduğunu gördüm. Hemen yazıyı sildim. Cümlemi düzelttim. Taslak olarak kaydettim, tekrar okudum ve yayına aldım.

Yayınlanma tarihi olarak 9 Mart değil 11 Mart görünüyordu. Zaten yorumlara bakan arkadaşlar fark eder, 11 Mart tarihli yazının, 9 Mart tarihine ait iki adet yorumu vardı. Bunun için baştan hepinizden özür dileyeyim. Bundan sonra yayına çıkan yazılarımda hata görürsem silip, düzeltip, taslak haline almıyorum. Doğrudan yayına alıyorum. Yani taslak kısmını işin içine almadan yayınlıyorum. Böyle yapınca tarih değişmiyor yeni yazan arkadaşlara haksızlık olmuyor.

1500 tane değerli ve zeki blog yazarının içinden bunu fark etmeyecek yok mu? Maalesef vardı.

Blog okumayı çok seviyorum. Zamanım olursa akşam yatmadan önce o gün yazılan blogları okumaya çalışırım. Bazı gariplikler dikkatimi çekmeye başladı. Okuduğum blogları sanki daha önce okuduğumu anımsıyordum ama kendi kendime herhalde yanıldım bu blog yeni diyordum. Ama yanılan ben değildim. Bazı yazarlar eski bloglarını taslak olarak kaydedip tekrar tekrar yayına alarak ön sayfada yer işgal ediyorlardı. Artık dayanamadım ve meslektaş olduğum bir büyüğüme mesaj attım. Biraz ağır oldu ama iletmek istediğim mesaj anlaşılmıştı. Yine garip bloglar görüyordum. Peş peşe 3–4 bloğunu iki dakika ara ile yayına alanlar vardı.

Aramıza yeni katılan değerli onlarca arkadaşımız var. O kadar güzel yazılar yazılıyor ki çok keyif alıyorsunuz. Üzücü kısmı bu arkadaşların yazıları on dakika bile ana sayfada kalmıyor. Yeni bloglar çıktığı için hemen kayboluyor. Böyle olunca değerli yazılar kendini göstermiyor. Aradan iki gün geçmiş, okunma oranı 7, 13, 57 gibi, yazının kalitesine oranla oldukça az. Bu arkadaşım: “Benim değerimi anlamıyorlar.” diyebilir. Hatta kendi kendine küserek: “Benden hiçbir halt olmaz, kötü yazanın tekiyim.” derse ve bir daha yazmamaya karar verirse ne düşünürsünüz?

Bazı ucu açık yazılar vardır. Bir olay için yazılır. Gelişme beklenir duruma göre blog güncellenir. Buna karşı değilim. Karşı olduğum aynı yazıların tekrar önümüze sunulması.

Bence, kimsenin emeği ile oynamayalım, onun ana sayfadaki yerini çalmayalım.
Dikkat! Milliyet Blog Yönetimi tarafından çalışma yapılarak sorun çözülmüştür.

Resim
http://mizah.milliyet.com.tr/komikfoto.asp?id=5233&tur=Hayvanlar_Alemi sayfasından alınmıştır.

 
Toplam blog
: 150
: 2951
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

1975 Aydın doğumluğum, bir Ege sevdalısıyım. Dostluğa, arkadaşlığa önem veririm...