Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

01 Mayıs '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Müjdee! İşkence çeşitlerine yenisi eklendi!

Müjdee! İşkence çeşitlerine yenisi eklendi!
 

Show Tv sürekli kan kaybeden hasta gibi bu günlerde. Haberleri dinlemek üzere ekran başına geçiyorsunuz, 2 gün önce dinlediğiniz haberi kelimesi kelimesine yine dinliyorsunuz. Dizileri temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp önünüze koyuyorlar, saçma sapan para tuzaklarına değişik isimler vererek saatlerce insanları nasıl kandıracaklarını bilemiyorlar. Gerçi burada suç arayanların ama neyse...

Benim esas yazmak istediğim 'Eyvah Çocuklar' diye bir program başlattılar. Sanki Türkiye'de başka çocuk yok gibi hep ünlülerin çocuklarından seçilmiş olmaları başka bir konu, ona hiç girmiyorum. Zaten normalde seyretmiyorum, ama bugün annemlerdeydim. Annemlerin evde başka türk kanalı olmadığı için mecburen bakmak zorunda kaldım.

Çocuğu bir odaya aldılar, adamın biri zorla çocuğun ağzıma pastayı sürdü, arkasından kukla kılıklı biri gelip çocuğu pastayı yemekle suçladı. Bu olaya insanlar nasıl tepkisiz kalıyor diye şaşırmadan edemiyorum. Çocuk psikolojisi üzerine eğitim almaya gerek bile yok bu olayın saçmalığını görmek için. Amaç neydi, hangi akla hizmet ederek çocuğu bu şekilde suçlayıp, eğlenmeye çalışıyorlar onu da anlayamadım. Ya da burada eğitici, öğretici olan neydi?

Zaten sunan kişiye bakınca eğitim pek beklenecek şey değil ama, madem çocuk programı yapıyorsunuz, tesadüfen seyreden çıkarsa, bari ayıp olmasın diye akla uygun eğitici, öğretici bir şeyler yapılır arada.

Bir kaç çocuğu oraya toplayıp cevabı hazır sorular yönelterek, çocukları yapmadıkları şeylerle suçlayarak, kendilerini savunma zorunda bırakmakla, bir kaç şaklabanlık yaparak milleti güldürerek programı herkes yapar.

Oraya topladığınız çocukların aracılığı ile, başka çocuklara örnek davranışlar öğretip, eğitici olamıyorsanız, zaten psikolojisi bozuk bir toplumda büyüyen çocukların psikolojisini yaptığınız saçma oyunlarla biraz daha bozuyorsanız bize bir açıklama borçlusunuz.

NEDEN?

Evet ben bunu neden yaptığınızı bilmek isterim şahsen...

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..