Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mukadderat

Kelimelerden duvarlar örmek, cümlelerden perdeler çekmek, en çok da var olmaya çalışmak. 

Sahi! Hayatın özeti, bu mu?

İnsan olmak, tüm bu eylemlerden yola çıkarak yaşamaya mı nail oldu?

Gidişler, dönüşler, en çok da bekleyişler...

Oldum olası sevemedim otogarları. Her kavuşmanın ardına, ayrılık düşüyordu yollara. Mukadderat mı bilmem: Hayat boyunca yolcu olmak.

Bir memleketim olacaksa eğer menzilim de memleketim de Sevgiden olsun. Çilekeş anaları kucaklayan toprak gibi cesur, bereketli.

Bir şarkım olacaksa rüzgarda salınan başakların hışırtısıyla dolsun gökyüzü.Anadolu gibi berrak olsun melodisi. 

Bir ismim olacaksa hayırdan, bir şanım olacaksa nasipten yana olsun. En çok da şükretmeyi sevsin dilim, ellerim ve yüreğim. İlle de bir ad koymak gerekirse bu satırlara, zora gelince bükülmesin bileğim. Eğilmesin haksızlık karşısında, dimdik duran bedenim.

Çekeceğim çilenin esareti, dilimden gelir. Kemiği yoktur derler. Sefa sürmeye yetmeyecek ömrüm, bilirim. Varsa yoksa bir kareli ceketim, bir de bitip tükenmeyen şu hesapsız cümlelerim.

 

 
Toplam blog
: 2
: 55
Kayıt tarihi
: 10.12.20
 
 

Allah' ın bir kulu. Kalemdir eli kolu. Kitaplardandır yolu. ..