Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Magazin
 

Mukaddes yenge!

Mukaddes yenge!
 

Mukaddes yenge...


Oyunculukta; yaş, baş, kilo, saç, göz rengi, ayakkabı numarası filan aranmaz.

Sanatçı; sesini kullanmayı, kostüm seçmeyi, sahne trafiğini, doğaçlamayı bilmeli. Oyuncu olmaya bunlar yeterli mi? Elbette değil. Senaryoyu iyi okumalı, karakter ve tipine göre rol seçmeli İyi bir dinleyici ve gözlemci olmalı, nefesini iyi kullanmalı en çok dikkat etmesi gereken de rol arkadaşlarını marke etmeden oyununu sergilemeli vs.

Tıpkı; "Mukaddes yenge" gibi.

Böyle bir yengeye sahip olanın derdi de büyük olmalı diye düşünüyorum.

Fatmagül'ün beş tecavüzcüsüne havlu attıran Mukaddes yenge.

Gel hadi... Şimdi de seni tanıyalım.

Esra Dermancıoğlu; 1968 doğumlu. Boyu: 168. Kilo: ? Eğitimi: Sanat Tarihi Mezunu. Gaye Sökmen ajansına kayıtlı, Şahika Tekant'ın Stüdyo Oyuncuları'nda eğitim alan Dermancıoğlu, yurtdışında katıldığı workshop'lardan sonra Laçin Ceylan'dan dersler almış. Daha sonra Derya Alabora'nın konsarvatuvardaki derslerine katılmış ve 2008 yılında "Sen Harikasın" dizisiyle kamera karşısına geçmiş.

Mukaddes yenge: Dizide, ebleh kocasını parmağında oynatsa... Avukat, jandarmayı ve bilumum tacizci zenginleri lehine kullansa da korkarım Fatmagül'ün gazabına uğrayacak.

İyi de olacak (!)

Facebook'ta "Mukaddes'i tokatlamak isteyenler" sayfası açılmış Mukaddes! Benden söylemesi.

Şu ana kadar kaç kişi tokatladı seni düşünmek bile istemiyorum.

"Moral bozukluğu ve 31" le sahnelere gelmen geç olsa bile sen mükemmel bir oyuncusun. Hoşgeldin! İyi ki geldin hayatımıza.

Esra Dermancıoğlu'na teşekkür ve sevgilerimle.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..