Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Mülkiyelilerin yumurtası!

Mülkiyelilerin yumurtası!
 

Mülkiyelilerin yumurtalı eylemini duyunca oğlumu aradım!

“Ulan, gönderdiğim paralarla ona buna yumurta mı atıyorsun hayırsız?”

Dün göndermiştim! Bilsem gönderir miydim? Yarın gönderirdim!

“Koli işi alıyoruz baba! Ucuza geliyor böyle! Hem hayırlı bir işe kullanıyoruz baba! Sevabın yarısı da senin!” Dedi!

Sevindim öyle deyince!

“O zaman iyi! Hafta sonu biraz daha göndereyim! Var mı yakında böyle bir etkinliğiniz?”

“Olursa haber veririm!”

“Unutma!”

Ben atamıyorum bari oğlum atsın! Nasılsa yarı sevabı benim!

Geçen yıl kasaptan beş kangal sucuk almıştım! Güzelce paketledim, göndereceğim!

“Oğlum beş kangal sucuk gönderiyorum sana! Adresini versene!”

“Baba biz buradan alırız! Zahmet etme sen! Evde yersiniz!”

Göndermedim!

Göndermedim ama bir daha da sucuk almam eve! Sabah sucuklu yumurta, öğlen sucuklu kuru fasulye, akşam sade sucuk kızartması; bıktım!

Öğrenciler eylem yapmalı tabi ki de böyle değil!

Yumurtalı domatesli değil!

Oğlum da yokmuş zaten orada!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..