Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '21

 
Kategori
Güncel
 

Mültecileri Geri Gönderemeyiz

Bu konudaki siyasi tartışmalara girmiyorum; biraz mevcut durumla ilgili değerlendirme, biraz geleceğe yönelik tahmin.

Can alıcı iddiamızı yazacağız elbette, inandırıcılığı olmasa bile…

Emperyalist güç odakları (her kimse bunlar) ülkeleri işgal ediyorlar( burada Irak, Suriye, Afganistan)  iç savaş çıkarıyorlar şu bu, işte diyelim Türkiye üzerinde gizli bir ajandaları varsa savaştan kargaşadan kaçanları mülteci adı altında o ülkeye dolduruyorlar falan…

Komplo teorileriyle iş yapmam ama benim gibi gerçekçi biri bile bu fanteziden etkileniyorsa…

Mülteci olarak ülkemize gelen ülkesine geri dönmeyecektir. Benim bildiğim Türkiye de zaten savaş bitse bile kimseyi ülkesine zorla geri göndermez.

Artı gelene de gelme demez…

Fantezimizde gerçeklik payı varsa emperyalistlerin uygun ülkeleri istikrarsızlaştırma (artık bundan sonra sıra kimdeyse) faaliyetleri de devam edecek.

Ve tabii ki ülkemize de mülteciler gelmeye…

Hani düşündüğümüz gibi oldu on milyon kişi geldi.

Emperyal güçlerin gizli ajandası da diyelim Türkiye’yi istikrarsızlaştırmak.

Allah göstermesin amaçlarına ulaşmış olurlar!

Ben ne muhalefet gibi gitsinler ne de iktidar gibi göndermeyiz diyorum.

Elim kolum bağlı ne yapacağız ne edeceğiz diyorum!

Savaştan kaçan insanları geri bombaların üzerine gönderemeyiz. Gelsinler desek arkası bitmez bunun, ekonomimizin durumu ortada.

Geri dönenler olabilir, geldiği yerde durumu güçlü olan.

Avrupa’ya geçenler de olacak, cebinde parası olan.

Ancak kayda değer bir rakam değil.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..