Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
276
 

Mültecilik günümüzde demokrasi beleşçiliği halini aldı; Donald Trump haklı!

Mültecilik günümüzde demokrasi beleşçiliği halini aldı; Donald Trump haklı!
 

Haksızlıkları savunduklarını iddia edenler dikkat ederseniz hep aynı noktada dururlar. Bunlara göre ortada bir haksızlık vardır. Suçlu bellidir. Giderilmelidir falan. İşin başka şekilde olabileceğini hiç düşünmezler. Kendileri gibi bilinçsiz kalabalıkları da arkalarına aldıklarından sesleri çok çıkar; hep haklıdırlar!

Tıpkı şu an dünyayı saran mülteci meselesi gibi… Göçmen denilen insanlar denizlerde onlarca yüzlerce ölürken yüzde yüz haklı olsanız bile tersine bir şey söyleyemezsiniz.

Oysa niye geliyorlar, niye ölüyorlar? Yarısı savaştan kaçıyor eyvallah peki ya diğer yarısı… Ne var onların ülkelerinde? Bizler sanki daha mı iyi şartlar altında yaşıyoruz? 30 yıldır terör var, biz de mülteci olup gidelim o zaman!

Kaldı ki savaştan kaçan bile haklı değil; kalıp mücadele etsin…

Ne yapacağız ülkelerimizi işgal mi edecekler? Onların yüzünden aynı acıları biz de mi yaşayacağız?

Ülkelerini bırakıp gittikleri zaman ne olacak? Sorunlar bitecek mi? Vatanlarından uzak başka diyarlarda huzur bulacaklar mı? Bırakıp gittikleri zaman kendi ülkeleri ne olacak?

Mültecilerin hepsi mülteci değil; barış isteyen dünyanın hoşgörüsü, demokrasinin sağladığı rahatlık kendi ülkelerinde mücadele edip huzur bulmanın zorluğunu kaldıramayan beleşçilerin savaş, yoksulluk gibi şeyleri bahane ederek ülkelerinden ayrılıp Avrupa’ya Amerika’ya akması, işgal etmesi dünyayı tehdit ediyor.

Sen bir kendin mücadele et gücün yetmediğinde yardım ederim. “Savaş var, beni kurtar” Şu rahatlığa bak! Burnu bile kanamadan bu sorunlardan kurtulacak, var mı öyle!

Gerçekten çaresiz olanlar mutlaka vardır; ama bir kısmı sanki ülkelerinden kaçmak istiyor. Çünkü orada aradıkları yaşam yok. Gittikleri yerlerde her şey var. İyi ama kardeşim böyle olmaz ki.

Birileri tepki gösterince kıyamet kopuyor. Vaaayyy insan hakları nerede! Demokrasi düşmanı, vicdansız! Napsın adamlar ya! Şimdi örneğin bizim halimiz. Birileri Suriye’yi yesin, biz de kahrını çekelim! Dünya ayağa kalksa Kerim Korkut söyleyeceğini söyler: Donald Trump haklı.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir yönüyle haklısın Korkut...Mültecilik biraz da beleşçilik haline gelmiştir...Ne var ki, son yıllarda Suriye, Irak, Afganistandan Amerika ve öteki Batı ülkelerine gidenler, Batılılar ülkelerini talan ettiği oraya gittiler..Yani önce emperyalistler bu coğrafyalara geldi, yaşanmaz hale getirdi, ondan sonra buranın çaresiz insanları Batılıların kapılarına dayandı..Selamlarımla

ali açıköz 
 02.02.2017 23:47
Cevap :
"son yıllarda Suriye, Irak, Afganistandan Amerika ve öteki Batı ülkelerine gidenler, Batılılar ülkelerini talan ettiği oraya gittiler..Yani önce emperyalistler bu coğrafyalara geldi, yaşanmaz hale getirdi, ondan sonra buranın çaresiz insanları Batılıların kapılarına dayandı" Burada söyledikleriniz de önemli bir gerçeği ifade ediyor ve maalesef doğru Ali bey.  05.02.2017 15:44
 

abd gocmen ulkesidir. Kizilderililer haric herkes gocmendir. Ulke yapilan bir hesaplamaya gore yillar icinde bir milyar nufusu sorunsuz besliyebilecek kapasiteye sahip. Eee, bir irkin ustunlugune inanirsan ki adam dolayli beyaz anglo sakson irkin ustunlugune inaniyor, iste o zaman fasist nazi olursun!!!

Newyorker 
 02.02.2017 2:35
Cevap :
Ben duygularıyla hareket eden biriyim ve duygularım diyor ki adam haklı.  02.02.2017 19:21
 

Reisin falakaya cekecek seni haberin olsun !

Newyorker 
 02.02.2017 2:31
Cevap :
Tayyip'le aram iyi sever beni, sen benim laiklerle aramı düzelt!  02.02.2017 19:19
 

Merhaba, Bence de Trump haklı. İstiklal savaşında dedelerimiz kaçtı mı? Saygı ve selamlar...

izmirli doksanyedi 
 01.02.2017 16:18
Cevap :
Biz ülkemizde kalır savaşırız, mülteci olmayız.  03.02.2017 13:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4775
Toplam yorum
: 12836
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 669
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster