Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Mum kokulu güzelim...

Mum kokulu güzelim...
 

Mum'lu Ebrularımdan bir örnek ( Eser: M.Selek )


Deli kardelenim
Yağacak yer arar gibi
Yine bulut, bulut
Öfke yüklüsün
Çatacak birini arar gibi
Fırtına, fırtına
Sitem yüklüsün
Donduracak su arar gibi
Ayaz, ayaz
Zemheri yüklüsün
Dinleyecek dost arar gibi
Duman, duman
Efkâr yüklüsün
Ah be deli kız,
Ne aranıp durursun
Neyime kıyamazsın ki
Hadi
Yağdır öfkeni
Dök sitemini
Dondur  bedenimi...
Boşalt efkarını derdini
Yükle yüreğime
Ben çekerim
Çılgın kardelen,
Boşuna aranıp durma…
İstersen,
Gözlerinin gölgesinde
Şiirlerimi
Yüreğinin gölgesinde
Sevdamı
Güneşin gölgesinde
Umutlarımı
Bırakır giderim
Ansızın…
Ben ki bilesin,
Gözlerimle alıştım
Gözlerimle yandım
Gözlerimle sevdim seni
Tek kelime söylemeden
Bakışlarına bağlandım
Gözlerimde çoğalttım seni
Çoğu zaman
Sessizce büyüdü
Yüreğimde sevdan
Leb-i deryândan gelen
O muhteşem sevme hissi
Kızartırken yanağımı
Dudağımda sevdim seni
Anlayamazsın
Benim sevgim çok farklı
Desem ki..

Devlerin aşkı büyük olur..

Farkında mısın ?..

Aynı yerde nefes almadan,
Senin elini tutmadan sevdim
Biliyorum ki inanmayacaksın
Ama
Senin gözlerini gözlerimle sevdim
Bu hayatı senin gözlerinle gördüm
Gökkuşağı gözlüm...
Gülüşünün sıcağında yak
Üşüyen dudaklarımı
Leylim baharlar yaşat tenime
İçine aksın sevgi selim
Zevk deryasında yüzdür ruhumu
Aşkı tattır, geceden gün doğuşuna
Renklere bürünsün bedenimiz,
İşte,dinle bak !..

Köpüren denizlerin  sesi kesildi..

Gece sessiz ve karanlık...

Şimdi ...

Sen bir mum gibisin..

Ürkek ve titrek hâlelerin...

Sabun kokuyor bedenin,

Sarı,uzun  saçların ışığım,

Melâlin...hayalin...

Hasretin...Özlemin...Lâlin...

Dumanın olmuş...

Sevdikçe eriyoruz sen...ben...
Geceyi aldım koynuma
Anadan üryan hem de
Horoza güvendim
Güneş gelmeden uyarır diye
Tavuklar yorunca
O da uyanamamış
Güneşe basıldık... çççç

************************

* NOT: Yukardaki manzume, Müzikli-Şiirsel oyunumdan bir bölümdür.

 

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..