Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '14

 
Kategori
İnançlar
 

Müminler Ahşap Evlerde yaşamalı!

Muhterem Müminler!

Dünya âleminde sağlıklı ve huzurlu yaşamanın vaz geçilmez şartlarından biri de ahşap evlerde yaşamaktır!

Buna İslam’ın altıncı şartı da diyebilirsiniz!

İslam’ın insanı temel alan öğretileri içinde, onun sağlıklı bir mümin olması için gerekli tüm ortamı sağlaması da vardır.

Ama ne yapıyoruz?

Gidip betonarme evlerde yaşıyoruz!

Sonra başlıyor romatizmalar, siyatikler!

Sandalyelerde namaz kılmaya başlıyoruz sonra da!

Öyle namaz olur mu?

En ufak bir depremde tepemize en az elli ton beton çöküyor!

Başlıyoruz “orada kimse var mı, yok mu!” demeye!

Çıt yok!

Neymiş Allah’ın takdiri!

“Allah’ın tekdiri” bu oysa!

Muhterem Müminler!

Memleketimiz enerjide dışa bağımlıdır. Her yıl altmış milyar doları, enerji gideri olarak dış mihraklara ödüyoruz!

Yani topla tüfekle yıkamadıkları bu ülkeyi enerji borçlandırmasıyla yıkacaklar.

Isı yalıtımsız evlerde otura otura memleketin ormanlarını yaktık kül ettik, yetmedi şimdi dış mihraklara çalışmaya başladık!

Böyle Müslümanlık olmaz!

Yarın öbür gün Allah’ın huzuruna çıktığınızda “Ya kulum ben bu ormanları siz yakasınız diye mi diktim, yoksa gölgesinde piknik yapasınız diye mi?” diye sorarsa ne diyeceksiniz?

Benim bu sözlerimi hatırlarsınız ama çok geç!

Kimseye şefaatim olmayacak!

Demedi demeyin!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..