Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mümkün mü?...

Sil baştan başlamak gerek bazen

Hayatı sıfırlamak

Sil baştan sevmek gerek bazen

Herşeyi unutmak…

Demiş… Ulu bilge Şebnem Ferah….

Mümkün mü?...

Bildiğim, öğrendiğim, öğretilmiş ne varsa unutmak…. Olabilir mi yapılabilir mi bilmiyorum ama böyle mülteci isteklerim var bu dönem…. Buna zamanım var mı onu da bilmiyorum… Ya da bi insan kaç kez resetleyebilir yaşamını ve kendisini, aşklarını, duygularını, yaşanmışlıklarını…. En baştan inanmak istiyorum insana, yaşama, aşka… Keşkelerim yoktur diye övünürüm ben yaşamda… çünkü keşkelere yer yoktur diye anlatırım bide ukala ukala… hala da öyle düşünüyorum… Bi kez daha keşkelere yer vermeden baştan yaşamak isterdim… Yaşanmışlıklarımı unutup onların beni ve bundan sonrakileri etkilemesine izin vermeden tecrübelerimi göz ardı ederek başlamak isterdim… Yok yok daha genç olarak değil… Bu akılla, bu yaşımla şimdiki yaşamıma… Acaba neler değişirdi?... Şu anki durumumdan farklı neler olurdu?... Sil baştan yaşayabilir miyim?... Sil baştan sevebilir miyim?... diyelim ki başladım sil baştan yaşamaya ve sevmeye hiçbir noktasında geçmişi hatırlamadan ilk kez yaşıyormuş gibi… Mümkün mü?... Benzer düş kırıklıklarına, benzer yürek sancılarına, uykusuz gecelere razıyım… Yeter ki bi kez daha kuşkusuz inanç besliyeyim ve bikez daha yüreğimin pır pır ettiği beni benim dışıma çıkaran duygulara teslim olup kendi kendime gülümseyebileyim, sabah olmayacak gibi sevişeyim, insana inancım hiç sarsılmamış olsun, biri beni aradığında ne istiyor acaba diye düşünmeden ne güzel özlemiş beni diye düşüneyim… Üç adım sonrasını bilip heyecanını yitirmeyeyim… Bir sıfırdan her zaman daha fazladır mantığıyla bakmayayım… Kötünün iyisi diye değil en iyisi diye düşünerek yaşayayım… becerebildiğim bu diye değil istediğim bu diye yapayım… Televizyonlarda bana yasak bir program yok en fazla 18 yaş üstü logosu var… Sanki ben bu dünyadaki tüm şiddete, vahşete, rezalete, insanın en kötü durumlarına müstahakmışım gibi bana her şeyi bilmek, izlemek serbest… Bilmeyim istiyorum… Bana yasak olsun… gizli gizli izlerken de şaşkınlıktan şaşkınlığa düşeyim olmaz böyle şeyler bunlar film yada gerçek değil diyeyim şimdiki gibi gayet normal karşılayıp işin içinde insan varsa her şey mümkün… Zaten kitaplar, filmler sonuçta insandan çıkıyor absürd bir durum yok demiyeyim….

Mümkün mü?.....

 
Toplam blog
: 40
: 657
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

49 yaşındayım.. Kamuda memur olarak çalışıyorum. Aynı zamanda amatör bir tiyatro ekibiyle 18 yıld..