Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Mümkünse hiçbir şey havasındayım

Mümkünse hiçbir şey havasındayım
 

Aç çeşmeyi aksın usul usul kelimeler, içinin ıssızlığı çağlasın, aksın hayat deliğinden.
Yalnızlık.
Serinlik titreten.
Derin bir özlemmmm…
Kimi, neyi, bilmem.
Düşünmek, odaklanmak, içimdeki bütün kasveti bir şeye bağlamak değil niyetim. Ufak ufak biriktirdiklerimdenim bu sabah.
Bu sabah yağmur var mı İstanbul’da ya da dünyanın başka bir yerinde bilmem…
Dışarıdaki kuşların sesi huzurlu, keyifleri yerinde belli ki.
Ben?
Bilmem!..
Huzur mu şu an istediğim onu da bilmem gerçi. Mümkünse hiçbir şey havasındayım.
Öyle büyük laflara etiketlenecek modda değilim anlayacağın. Şöyle usul usul aksın yağmur üzerimden. Serinlik işlesin kemiklerime. Ki, sıcacık bir battaniye mutlu etsin beni. Özleyeyim deli gibi onu. Özlediğim battaniye olsun yani anladın mı? Isıtsın ama sıkmasın ben sarılayım ses çıkartmasın.
Bir fırça olsa elimde şu an, bütün renklere daldırır ucunu rastgele boyardım bembeyaz sayfayı. Yazdıklarım da öyle, şekil yok, konu yok, uyum yok. Olsun.
Uyum olmasın yani. Uyumsuzluğun uyumu da bir çeşit uyumdur.
Off o mudur bu mudur?
Tatlı bir şeyler yemeliyim…
Önümde bir yığın dosya. Gözlerimin içine bakıyorlar “hadi artık, silkelen” diyorlar.
Hiç oralı değilim. Nereliyim onu da bilmiyorum. “Bir şeyi de bil” dedin değil mi?
Haklısında…
Gelme üstüme işte. Ben gelirim her nerdeysem. Kimdeysem. Neysem...
Dönerim dönerim kesme umudunu. Ben kesmedim umudumu. İçimde bir dolu anlamsızlık yüklü onu boşaltıyorum şu an. Bittiğinde yazı da bitecek. Bendeki bitecek de sen okurken sana ne olacak?
İnan onu da BİLMİYORUM.
E onu da sen söyle. Dinlerim tabikii delimisin. Sen beni dinlemedin mi bunca satırdır. Hadi dök içini. Sen nerdesin, kimdesin, nesin? 

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 841
Kayıt tarihi
: 13.01.11
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu. Yönetim Organizasyon Yükseklisans. 15 yıllık deney..