Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Münafık

Münafık
 

Ne söyledim ne bu cilve naza büründün?
Hakikaten endamını şirinmi sandın?
Bilesinki iki karış yerde göründün
Sen kendini benim gibi derinmi sandın?

Hevesinin arzusunu şiar edersin
Yalanları boncuk gibi ipe dizersin
Elin kolun sallayarak nasıl gezersin
Bu dünyayı cennetteki yerinmi sandın?

Ainende iş bulunmaz lafların gani
Seni Allahtan korkmayan utanmaz seni
Ahireti bu dünyaya yeylerdin hani
Cehennemin ortasını serinmi sandın

Övünürsün günahınla marifet gibi
Menfaatin tatlı geldi sattın edebi
Ne yeryüzü paklar seni ne yerin dibi
Veballeri elindeki kirinmi sandın?

Takla atıp duruyorsun soytarı seni
Kahkahamdan utanırdın duysaydın beni
Topla götür efendine sözde kalbini
Yüreğimi sen tapulu evinmi sandın ?

 


 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..