Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Münevver’e kafa yoruyorum!

Münevver’e kafa yoruyorum!
 

Kaynak:İnternet


En az iki kişinin işbirliği ile katledildiği sabitlendi Münevver’in, az buçuk insan psikolojisinden anladığını savunan biri olarak pek de planlı olmadığını düşünmekteyim, planlı olsa maddi ve manevi gücü elinde bulunduran bir ailenin çöp konteynırı yerine cesedi saklayacak daha emin yerler bulabileceğinden eminim!

Ancak, planlanmamasına rağmen ailesinin de işin içinde bir şekilde bulunduğu su götürmez bir gerçek!

Bu durumda Münevver’in babasının en başından beri ifade ettiği durum baskın çıkıyor: Münevver Garipoğlu ailesine ait bir sırra ortak oldu, muhtemelen Cem tarafından, ya da rast gele gözünün önünde gerçekleşen bir durumdan, bu nedenledir ki Münevver alelacele katledildi!

Aslında Cem’de belki bu duruma gelinmesini istemedi, yani sonuç itibariyle iş yaşamını aile yaşamının önünde tutan bir aile var ortada, ki bu ailenin sözü geçen kişisi nedense babadır gibi geliyor bana!

Baba konuşmuyor, konuşturulamıyor da nedense, ya da konuştukları mı basına yansıyamıyor da haberdar olamıyoruz bir şekilde!

Münevver enikonu genç bir kız, giyeceklerinden, takacaklarından, derslerinden ve de aşkından başka bir şeyleri görmesi muhtemel değil!

Fettan bir kız olmadığı da apaçık ortada, resimlerden kaçmayan bir genç kız neticesinde, tam da benim, tam da senin, birçoğumuzun genç kızlığımızdaki gibi yani!

Bir bilgiye rast gele sahip olsa, bunu şantaj amaçlı kullanacak bir durumda değil Münevver, aynı yaşları geçirmiş biri olarak, Münevver’e benzer resimlerin sahibi olarak, bunca yıllık insan tanıma deneyimime güvenerek vicdanım rahat olarak ifade ediyorum!

Korkusu olan kişi Cem’de olamaz gibime geliyor, uyuşturucu alıp da, Münevver’i karşısında bir ejder olarak görmediyse eğer, inanın bazen Cem de mi öldürüldü diye düşünmekteyim, ancak gel-geç bir düşünce bu neticede… Ama aklıma gelmiyor da değil, hani!

Ne olabilir diye düşünüyorum, sapıklık tarzı ilişkiler, ya da cinayetler… Aldatma çok zengin insanlar arasında az biraz hafif kalıyor sanıyorum, bazı durumlardan dolayı sineye çekilebiliyor bazı şeyler, belki tatmin duygularının geniş yelpazeler buluşundandır, hoş, kendimi yine ben çürüteyim, pek vasat ekonomik duruma sahip insanlarda da aldatmalar fazlaca söz konusudur, burası karmaşık bir konu, yani sonuç olarak bir genç kızın katliamına neden olamaz!

Kafa yoruyorum diyorum ya, ne olabilir mesela?

Sanki bana öyle geliyor ki, Cem’de şaşaladı kaldı! Sanki bir davranışı sonucunda tokat gibi bir şeyler yüzüne çarptı!

Oğlunu dil öğrenimi amacıyla yıllarca uzakta tutan bir baba için Münevver nedir ki?

Kaç Münevver bir araya gelse oğlu olabilir, oğlunu aile sevgisinden mahrum etmeyi dil öğrenmesi prensibine yeğleyen bir baba için Münevver nedir ki?

Yalnızca düşünüyorum, çok da planlı olduğunu zannetmiyorum, ama bir durum söz konusu ki, bence baba Garipoğlu “Yok artık, daha neler!” diye tepkinin doruğuna vardı! Muhtemelen kızdığı oğluydu, belki Cem’e tokat attı, kim biliyor bunu başka dedi, belki Münevver tam da o sırada geldi! Ya da Cem’i öyle bir duruma getirdi ki, yani ne bileyim… Planlı değildi, planlı olsa Münevver bilmem nerenin kıyılarına vururdu, anlık bir durum ancak korku kaynaklı!

Neden korkabilir maddi ve manevi güce sahip Garipoğlu ailesi?

Düşünmeye devam etmekteyim, nedense daha fazla detaya girilmesinden tereddüt duyulma durumundan şüphelenmekteyim!

Muhtemelen Münevver pisi pisine gitti, Münevver’in anlayacağı işler değildi, ancak korku dağları bekler, bilirsiniz, çekincesi olanlar paranoya içinde yaşarlar!

Sanırlar ki herkes kendi gibidir ve herkes kendileri gibi pusularda beklemektedir!

Paranoya bilimsel anlamında tam da böyle değildir, kendileri ille kötü düşünmez, karşı taraftan endişe duyarlar, ancak toplumsal anlamda paranoya bence tam da böyle bir şeydir: Kişi kendinden bilir işi!


Gülgün Karaoğlu
Mayıs,24/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..