Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Münevver Karabulut

Münevver KARABULUT vahşeti, hala yüreklerimizi yakmaya devam ediyor. Hergün yeni bir haberle işlenen cinayet tam bir karmaşaya döndü. Adli tıp kurumunca tespit edilen DNA örneklerinde birden fazla GARİPOĞLU ailesine ait örnekler ve başka bir bayana ait DNA bulundu.

Bu nasıl bir vahşettir anlamış değilim. Gencecik, pırıl pırıl bir genç kız bir aileye kurban gidiyor, suçu sadece sevmek ve güvenmek. Nasıl bir toplumda yaşıyoruz biz? Çocuklarımızı kime nasıl emanet edeceğiz. Binbir zorlukla büyütüp okuttuğumuz doğruyu öğretmeye çalıştığımız çocuklarımız gün geliyor yaşadığı bir sevda yüzünden katlediliyor. Bir anne olarak korkuyorum, sadece çocuğum için değil kendim içinde aynı endişeleri duyuyorum. Her gün haberlerde işlenen cinayetleri duymaktan ruh sağlığım bozuluyor. Küçücük bir çocuk kapı zili çaldı diye bıçaklanıp öldürülüyor, ekonomik kriz nedeniyle bunalıma girip ailesini katledenler, 1TL için öldürülenler. Ruh sağlığı bozuk bir ülkede yaşıyor olmak herkes gibi beni de endişelendiriyor. Ne güvenebileceğimiz bir Adli Tıp Kurumu ne Emniyet ne Devlet var.

Münevver Karabulut cinayeti üzerinden 4 ay gibi bir süre geçmiş olmasına rağmen hala zanlıların yakalanamayışı ürkütücü.. Anlayamadığım bir konuysa otopsi yapılan bir cesete başka bir ölüden çamaşırına nasıl spermin bulaşmış olması. Cahilliğimi bağışlayın lütfen ama ölü bir erkek bedeninin üzerinde sperm nasıl olur, otopsi genelde ölüm nedeni belirlenemeyen ya da cinayete kurban giden kişilere yapılır, peki o zaman Münevver'in çamaşırına nasıl oluyor da sperm bulaşıyor, o anda üzerinden çıkarılıp başka ölünün üzerine mi konulmuş, ve ne tesadüf ki o ölüde de sperm varmış. Kusura bakmayın ama bana hiç mantıklı gelmiyor, bu noktada adeta beynim durmuş vaziyette, her ne kadar bu konu kapatılmaya çalışılsa da ya da o gün orada çalışan teknisyen görevden alınsa da ben asla inanmıyorum bu yalana. Ve baba Süreyya KARABULUT'un tüm açıklamalarına yürekten katılıyorum. Ne yazık ki Türkiye'de hala bir çok olay parayla susturulmaya kapatılmaya çalışılıyor. Böylesine tüyler ürpertici bir cinayette nasıl oluyor da Cem GARİPOĞLU'nun annesine ya da yakınlarına yurt dışına çıkma izni veriliyor? Ya da neden kaçmalarına göz yumuluyor. Oysaki baba hapiste ve Cem'e ulaşabilmek için en büyük koz anneyken izlenmiyor ve kaçırılıyor.. Lütfen duyarlı olalım ve hem devlet hem biz vatandaş olarak KARABULUT ailesine destek verelim. Bugün onların kızlarınaysa yarın bizlerin ya da çocuklarımızın başına aynı şey gelebilir. Daha fazla yürekler böyle bir acıyla yanmasın. Tekrardan KARABULUT ailesine başsağlığı diliyorum, Allah sabırlar versin çok zor gerçekten çok zor.

 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..