Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Muradım

Muradım
 

Duysam ki

Artık geldi dünyanın sonu

Herkese göründü mahşer yolu

Açılsa hesabım, yapılsa sual sorgu

Tek dileğim

Yarimi bekliyorum diye yalvaracağım

O yar için yakaracağım

Deseler ki  

Vazgeçersen cennet mükafat

Olursa muradın işte o zaman, kıyamet i alamet

Susmam

Derim bağrımda kopmakda kıyamet

Dileğim o ki 

Yarim   gelince, zaten gönlümde Cennet

İşte çare  bu, yar gelirse asıl o zaman mükafat

Deseler ki

Bunları yapman  şart

Bin serçeyi kurban eyle

Saç telinden yapılmış elekle toprağı ele

Ağrı dağından kar götür çöllere

Bir an dahi düşünüp yapmaz isem

Ya kalbime derman

Ya  canıma  ferman

Bir dileğim var Mevla dan

Tek  muradım

Can verirken Yar elinden olsun son yudum suyum 

O nun yanından olsun son yolculuğum

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...