Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

Murat Boz'a diz çöktüren Kız: Melis Kar …

Murat Boz'a diz çöktüren Kız: Melis Kar …
 

Karar verdim artık… O Ses Türkiye Yarışması ile ilgili yazılarımı, zihnimde biraz pişirdikten sonra yazacağım… Çünkü, beni çok fazla heycanlandıran seslerle karşılaşıyorum ve tepkilerim de onunla orantılı olarak abartıya kaçabiliyor…

Bu sebeple Murat Boz ‘ a diz çöktüren eşsiz ses Melis Kar' ın da yazısını, üzerinden bir süre geçtikten sonra yazmayı uygun gördüm… Bana soracak olursanız, 4 jüri üyesinin takımlarına seçtiği bütün sesler muhteşem…

Seçilen bir kaç sese şerh koyuşum dışında, hepsini belli bir düzeyin üzerinde harika sesler olarak değerlendiriyorum… O yüzden hakkında görüş belirtmediğim diğer sesleri çirkin bulduğum düşünülmesin lütfen…

Ama bazen öyle seslerle karşılaşıyorum ki, beni can evimden vuruyorlar… Hatta zaman zaman o kadar güçlü bir etkileri oluyor ki, kendimi birden bire 10 – 15 yıl öncenin buhulu anılarında buluveriyorum… İşte, öylesi çok özel anlarda birşeyler yazmamak için kendimi zor tutuyorum…

Melis Kar ‘ da beni derinden etkileyen nadiren karşılaştığım muhteşem seslerden biriydi… O hazine değerindeki sesin sahibi, hergün hayatını alıştığı varlığıyla sürdürmek zorunda olduğu için, ne kadar güzel bir ayrıcalığa sahip olduğunu fark edemiyor olabilir…

Ama oradaki jüri üyeleri ve ekran karşısındaki duygu insanları olan bizler, hiç beklemeden yüreğimizle basıyoruz o evet düğmesine…

Ah Melis , vah Melis … O yumruk gibi güçlü sesin nelere kadir bir bilsen… ” I have nothing” derken, nasıl da sarstın acizane varlığımı ve beni kaç yıl gerilere götürdün… Whitney Houston ile yoğrulan eski aşklarımın o tadını bana yeniden nasıl yaşattın bir bilsen…

Bundan 17 18 yıl öncesine gittim o güzeller güzeli sesinle… Beni yeniden ilk üniversite yıllarımın avare çocuğu yaptın şu orta yaş bedenimde birden bire… Daha ne diyeyim, seni daha fazla nasıl öveyim sevgili Melis Kar …

Bir kere herşeyden önce, Murat Boz ‘ u heyecandan çıldırtıp, dizlerinin üstüne yalvar yakar çökerttin ya… O karakteristik an bile yetebilir, hislerime tercüman olması için sadece… Çünkü Murat Boz ‘ da çok genç… Jüriler arasındaki en taze yürek…

Benim de o şarkıyla hissettiklerim Murat Boz ‘ unkilerle hemen hemen aynı neredeyse… Onun içinde çakan kıvılcımları görür gibi oldum ekran başından ve ister istemez hak verdim o diz çöüşüne… Ağzına ve yüreğine sağlık Melisciğim…

Sen bence de yarışmanın en iddialı isimlerinden birisin… Yürek dolusu başarılar diliyor ve bizlere yeniden o aynı heyecanları yaşatabilmeni umuyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/murat-boz-a-diz-cokturen-kiz-melis-kar.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..