Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Murat Boz'un yeni bombası Bahtiyar Özdemir … : ''O Ses Türkiye''

Murat Boz'un yeni bombası Bahtiyar Özdemir … : ''O Ses Türkiye''
 

İnanın Bahtiyar Özdemir ‘ e hem Hülya Avşar hem de Murat Boz birlikte dönünce yüreğim ağzıma geldi… Bir de üstüne Bahtiyar Avşar kızına methiyeler düzmeye başlayına Allah dedim yazık olacak o nefis ötesi sese… Herhalde kolayca tahmin etmişsinizdir nedenini…

Es kaza yanlışlıkla Hülya Avşar ‘ ı seçseydi Bahtiyar Özdemir, vallahi gözünün yaşına bakmaz daha 2. turda köküne kibrit çöpü ekerdi Hülya jürisi… ‘ Çok Özlüyorum Seni ‘ şarkısını bir okudu pir okudu Bahtiyar … Ve bizi adı gibi mesut ve bahtiyar etti o kusursuz yorumuyla…

Yüreğimizin her köşesini duygu sağnağı eşliğinde tir tir titretti… En sonunda da bir kazaya kurban gitmeden, en doğru seçimi yaparak bugüne kadar hiç adam harcamamış ve elindeki her yeteneğin değerini layıkıyla bilmiş Murat Boz ‘ u seçti ve bize derin bir ohhhhh çektirdi…

Diyecek hiç bir söz yok… Hem Çağrı Emrah hem de Bahtiyar onda artık… Murat ‘ ımızın keyfine diyecek yok… Hayırlı uğurlu olsun diyorum… İşte o gönülleri sızlatan enfes performansın video linki… Herkese keyifli seyirler diliyorum efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/murat-boz-un-yeni-bombasi-bahtiyar-ozdemir-o-ses-turkiye-08102012/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..