Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Müsaitsen sana geleceğim

Müsaitsen sana geleceğim
 

Sana yaklaşabilmek için,

Uzaydan görüntünü mü almam gerek,

Ülkenden, şehrine, mahallene,

Oradan tek sana odaklanmak için,

Zoom'mu yapmam gerek....


Sana açılabilmek, gelmek için;

Aylık, haftalık, günlük, saatlik,

Hava durumunu mu takip etmem gerek...

Bilemiyorum bir tanem ne yapmak gerek...


Bulutlu musun? Yağmurlu musun?

Fırtınalı mısın? Yoksa durgun mu?

Meteorolojik haritanı göremedim bir tanem...

Gönlüme sevdamı giyip, elime çiçeğimi alıyorum,

Sen dolu olup üstüme yağıyorsun,

Seviyorum diyeceğim,

Şimşek çakıyor gözlerinden,

Korkuyorum söyleyemiyorum...

Bir daha deneyelim diyeceğim,

Kara bulutlarının arasından,

Sana ulaşıp, dağıt bulutlarını diyemiyorum...

Gönlünün açmasını bekliyorum bir tanem,

Müsaitsen sana geleceğim.

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..