Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Müslüm ve Orhan Baba'dan şarkılar...

Müslüm ve Orhan Baba'dan şarkılar...
 

Benim değerli vatandaşlarım…

Size bir şikâyetim var…

Biz milliyetçiliği ayaklar altına aldık ama milliliği baş tacı yaptık…

Milli meseleler üzerinde konuşurken, herkesin milli değerlere özen göstermesi gerekiyor.

Buna muhalefet partileri CeHaPe ve MeHaPe de dâhil!

Zaten BeDePe ile başkanlık konusunda anlaştık!

BeDePe daha millici!

Özellikle Kürt milliyeti hakkında çok daha içten!

En azından Türk milliyetçisi değiller!

Ben bundan sonra daha milli değerlere önem veren bir muhalefet ve parlamento isterken, milli değerlere ve çözüm sürecine katkı yapan gazeteler ve gazetecileri istiyorum.

Bu kriterlere uymayanlar çekip gitsinler!

Önce sizlere rahmetli Müslüm Babadan bir şarkı söyleyeceğim.

Tanrı istemezse yaprak düşmezmiş
Tanrı istemezse insan ölmezmiş
Sen tanrı mısın beni öldürdün medya!
Eşime dostuma beni güldürdün medya!
Vicdanının sesini dinle bak ne diyor
Sesin için bir can bir can ölüyor

Allah öldürür dünyadan alır
Sen beni öldürdün hayatta bıraktın medya!
Cehennem ateşi ahrette olur
Sen beni dünyada ateşe attın medya!

Senin için herkes kötü söylüyor
Söylemesi kolay birde bana sor
Seninle yaşamak güzel şey ama
Senden ayrılmayı gel de bana sor
Vicdanının sesini dinle bak ne diyor
Senin için bir can bir can ölüyor meday!

Allah öldürür dünyadan alır
Sen beni öldürdün hayatta bıraktın medya!
Cehennem ateşi ahrette olur
Sen beni dünyada ateşe attın medya!

Gördüğünüz gibi milli olmayan gazeteler beni bu dünyada ateşe atıyor.

Gelelim Orhan Baba’nın benim için yazdığı şarkıya:

Bundan böyle daha şakşakçı, daha çanak tutan, yandaş dolu bir medya için!
Benim için, çözüm süreci için, başkanlık için!
Batsın bu medya! Bitmesin bu riya!
              * * *
Yazıklar olsun, yazıklar olsun
Muhalefetin, medyanın böylesine kazıklar dolsun
Her şey karanlık, nerde başkanlık
Bana kıllık edenlere yazıklar olsun
             * * *
Batsın bu medya, düşsün bu muhalefet
Sızdırıp da pazarlığı gülene yazıklar olsun
Dolmamış küpler, yaşanmamış lüpler
Haset çeken gönül benim mi olsun
            * * *
Ben ne yaptım medya sana 
Mahkûm ettin beni bana 
Her nefeste bin küfür var 
Şikâyetim Muhalefete, şikâyetim Medyaya
              * * *
Sızdıran görüşmeyi savaş baronları mı oy avcıları mı bilemedim 
İmralı’yla pazarlıkta yakalandım kendime gelemedim 
Referandum aralığını arıyorum yolumu bulamadım
O-ooof! Of! Of! Of! Of! Off!
              * * *
Ben mi yarattım, ben mi yarattım
İndragandiyi ben mi yarattım 
Cukka zevk olmuşsa, götürenler doymuyorsa
Özal’dan beri böyleyse, bu ortamı ben mi yarattım
               * * *
Batsın bu medya, bitsin bu muhalefet
İngilizce öğrenemeden geçen ömrüme yazıklar olsun 
Dolmamış küpler, yaşanmamış lüpler 
Haset çeken gönül benim mi olsun 
             * * *
Ben ne yaptım medya sana 
Mahkûm ettin beni bana 
Her nefeste bin küfür var 
Şikâyetim dernekleşen gazi sana, şikâyetim dar pantolona
             * * *
Sızdıran pazarlığı savaş baronları mı oy avcıları mı bilemedim 
Batası medya manşetten verdi kendime gelemedim 
Referandum aralığını arıyorum yolumu bulamadım
O-oooy! Oy! Oy! Oy! Oy! Oyy!

Değerli vatandaşlarım benim sıkıntım yukarıdaki iki şarkıda.

Beni bu şarkılarla baş başa bırakan ve zor durumda koyanlar için bu şarkıları sizinde sık sık dinleyip, bana destek olmanızı istiyorum.

Ya destek, ya destek!

 Yoksa olursanız köstek, o zaman gideceğiniz yer belli!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..