Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Müslüman mıyız? Elhamdülillah !!

Müslüman mıyız? Elhamdülillah !!
 

Öncelikle herkese sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum, bu yazımı okuyarak bana katlandığınız için.

Peki bu yazı ne ifade ediyor, ben çok şey düşünsenize öyle bir zamanda yaşıyoruz ki ''her insan kendi bacağından asılır'' sözünü rahatlıkla kullanabiliyoruz.

Bu sözün ardından nerde kaldı müslümanlık diye sormazlar mı insana ?

Ben bu sözü ne kadar düşünürsem düşüneyim bir anlam ifade etmiyor benim için, neden mi? çünkü bizler ''Elhamdülillah müslümanız '' 

Ama pek te yadırgamamak lazım müslümanların sadece Elhamdülillah kelimesinin arkasına saklanmaları ve sadece imanları bu kelimeden ibaret olması gerçekten çok düşündürücü. 

Bu söz bana alemlerin sultanı peygamber efendimiz Hz. Muhammed ( s.a.v ) 'in bir hadisini hatırlattı. Alemlerin sultanı şöyle buyurmuşlardır;

Müslüman‘ın derdiyle dertlenmeyen bizden değildir!

Çok açık ve net bunun üzerine birşey söylenemez. Hani en başındada söylemiştim ya zaman çok değişti diye gerçekten zaman teknoloji ile birlikte çok değişti. Eskiden çok güzeldik aslında biz, hani teknoloji yokken dostluklarımız arkadaşlıklarımız ve en önemlisi de kardeşliklerimiz vardı bizim. Sokaklarda oynayan televizyon nedir bilmeyen kitap okuyan bir nesildik.

Son olarak diyorum ki, bizler müslümanız ve müslümanca yaşamalıyız, mesela bugün birşey yap ve müslüman kardeşine birşey al sevinsin ve göreceksin ki o ufacık hediye seni de mutlu edecek.

Kalpten inanmayanlar için ''her insan kendi bacağından asılabilir'' ama biz müslümanız ve kardeşimizden sorumluyuz o bir yanlış yapsa bizde üzülürüz. Bir de kimse kimsenin elinden tutmaz ise bu dünya nasıl güzelleşebilir ki sorarım size ?

Her düşünceyede saygım sonsuz.

Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 9
: 525
Kayıt tarihi
: 17.01.15
 
 

Samet Tosun ile Kültür Sanat Hakkında ..