Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Mustafa...

Mustafa...
 

Mustafa filmine gittim.

Pek çok eleştiri var film hakkında. Benim yazma sebebim farklı. Filmin sanki Atatürk’ün kötü halde halka sunulması söz konusuymuş gibi halka yansıtması. Filmi izlerken bu film hakkında ne kadar iyi şeyler yazılacak diye hayal kurarken kötü şeyler söyleneceği aklımın ucundan bile geçmedi.

Can Dündar Atatürk hakkında bir şeyler söylerken Can Dündarın o ses tonu insanı etkiliyor. Belki çocukluk dönemindeki olayları biliyor olabiliriz ama anlatış tarzı mükemmeldir.

Ayrıntılarda çok güzel anlatılmış. Mustafa Kemal Atatürk’ün Şam’a sürgün gönderilmesi ordaki açıklamaları çok güzel verilmiş. İzmir’de oturuyorum. İzmirin kurtuluşu+ İzmir marşını çalması benim çok hoşuma gitti. You tube’dan bulup İzmir Marşını dinlemekteyim.

En önemli eseri Cumhuriyettir. Şapka kanunu da güzel ama en büyük eser Cumhuriyettir.

Sözün kısası ben Atatürk’ü aşağalamayı bırak gayet güzel bir şekilde Atatürk’ü anlatan Can Dündar'a teşekkürler.

Mustafa Altıoklar ve Zülfü Livaneli de Atatürk Filmi yapacakmış. Biraz da Can Dündar'a taş atarak söyledi. Bence Mustafa kadar etkileyici olmaz. Aynı nehirde iki defa yüzülmez. Bir daha Atatürk filmine gitmem eğer yapılırsa.

Saygılar....

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..