Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Mustafa Abi’nin yazıları

Mustafa Abi’nin yazıları
 

Bugün Mustafa Abi'nin Milliyet Blog'daki 11. yazısı yayımlanınca bir yorum yazdım (1):

“Mustafa Abi, daha önce yazdıklarından kimilerini seni tanıdığım dönemden olduğu için kimilerini de anlattığın için biliyordum. Bu yazıda yazdıklarından ilk kez burada okuduğumda haberim oldu. O yıllardan ve sonraki yıllardan kimbilir ne çok anın vardır. O anıları burada paylaşmanı bekliyorum. Sevgiler.”

Mustafa Abi, halamın eşidir. bir süredir Milliyet Blog’da yazıyor (2). 1950’li yıllardan başlayarak 1970’li yıllara uzanan döneme ait 11 yazı okuduk. Bu yazıların yayımlanış sırasını beğeniyorum. Anılar akla geldikçe, çok içten bir şekilde yazılmış. Kronolojik bir sıra izlemediği için yazılarda bir yapaylık ve zorlama yok.

Mustafa Abi yazılarını yayımlandığında ilk ben okuyorum. Okuduğumda, kimi zaman bildiğim bir olayı anımsıyorum, kimi zaman da birazını bildiğim anıların tamamını öğrenmiş oluyorum.

Yazılacak çok şey olduğunu biliyorum. Anılar Tosya, İnebolu, Doğanyurt, Kastamonu, Ankara, İstanbul, Büyükçekmece’de dolaşacak.

Mustafa Abi’nin yazılarını okuduğumda çok iyi biliyorum, bu yazıların hepsi, yüzde yüz özgün. En çok da bunun için seviyorum.

(1) Zamanımda öğrencilik (Mustafa Bostan, 13-1-2008) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=85882

(2) Mustafa Bostan: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=663580

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..