Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Mustafa ağabeyimize son görev.

Mustafa ağabeyimize son görev.
 

Mustafa Mumcu için son yolculuğa çıkmadan önce.


Sevgili arkadaşlarım.

Geçen gün yani bayramın üçüncü günü akşamı vefat eden Mustafa Mumcu’nun cenazesinde hazır bulunmak üzere bugün saat 12’ye doğru evden çıkarak Büyük Hatay Camisine doğru yola çıktım. Cami’ye geldiğimde Mustafa ağabeyimizin naşı caminin havlusunda ki musallat taşının üstünde idi. Başında birkaç kişi vardı. Herhalde ailesi olsa gerek. Kendimi tanıttım Milliyet Blog’tan arkadaşım olarak. Karşımda ki bayanda yeğeni olduğunu söyledi.

Epey de erken gelmiştim. Çevreme bakındığımda İzmir97’nin (Osman Bey) geldiğini gördüm. Sonra arkadan yavaş yavaş tanıdıklar gelmeye başladı.

Adem Çalışkan, Gülgün Karaoğlu ve Arif Öğütçü birlikte çıkageldi. Arkadan İlyas Bayram geldi. Alev Miesel’de oradaydı. Uzun zamandır bloglardan uzak kalan Pelin Kalyoncu’da gelenler arasında bulunmaktaydı.

Bunlar benim tanıdıklarım.

Birde Milliyet Blog adına İstanbul’dan çiçek gönderen Sabiha Rana’nın çiçeği de oradaydı. Teşekkürler Sabiş abla.

Az ama yine de Milliyet Blogtan onu sevenler oradaydı.

Öğle namazının müteakip kılınan cenaze namazından hemen sonra Mustafa Ağabeyciğimizin sonsuza kadar ikamet edeceği Altındağ’da bulunan Koklucak mezarlığına doğru hareket ettik.

Evet, yazdan kalma bir kış gününde Mustafa ağabeyimizi yatacağı mekâna yerleştirdik.

Mustafa ağabeyciğim sen orada rahat uyu emi.

Milliyet Blog adına senden özür diliyorum ben. Seni belki kırmış olabiliriz. Kızdırmış da olabiliriz. Bizleri affet.

Biz sana hakkımızı helal ettik. Sende bize helal et. Emi.

Güle güle git.

*****

Defnetme işlemi bitikten sonra arkadaşlarla Şükrünün yerine, İzmir Toplantıların yapıldığı yere gidilmeye karar verildi. Tabi bazı arkadaşlar haklı olarak çalıştıklarından gelemediler.

Çay ve kahve için bizimle gelen Alev Hanım bir ara “Mustafa Mumcu anısına toplantı” yapıp bu şekilde değeli yazarımızın hiç olmasa ismini bizler yaşadıkça var olabileceğini söyleyince bizlerde destek verdik.

Mustafa ağabey. Seni sevenler senin adını yaşatmak için senin adına anma toplantıları düzenlemeye karar verdi.

Üstelikte ilk toplantı 40'ıncı gününde. Lokma dökülecek.

Haberin olsun.

Yattığın yerde rahat uyu.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..