Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mustafa Altıoklar ve sokak köpekleri...

Mustafa Altıoklar ve sokak köpekleri...
 

Kaynak: İnternet


Mustafa Altıoklar’ın hakaret davası gündemde; bir hekim olarak Tayyip Erdoğan için “Narsistik kişilik bozukluğu” teşhis ettiğini duyurmuştu ki akabinde hakkında hakaret davası açılmıştı.

Bu yazıyı okuduğunuza göre internet içindesiniz demek ki diyerek fazla ayrıntıyla sizleri boğmamayım. (Basılı gazete olsa durum farklı elbet, elinin altında internet olmadığını varsaydığın okurlara ille de durumu bir özet geçmek gerek!)

Mustafa Altıoklar’ın savunma metnini ne olur okuyun!

Mantık örgüsü düzgün, doğru yaklaşımlarda bulunan; kıvırmayan, kaypaklaşmayan...

Edepsizleşmeyen bir insan örneğini n’olur, okuyun da tanıyın!

******

Türk Tabiplerini davet ettiği nokta en vurucu yeriydi bence: “Buyrun, test edin, tahlil edin! Görüşünüzü alalım!”

Teşhisine güvenen her tıp doktorunun, ya da işini iyi yapan her kişinin töhmet altında kaldığı zaman “Buyrun, inceleyin!” demesi korkacak bir şeyinin olmadığını gösterir!

Aaa, bak şimdi aklıma geldi; ortalığa saçılan bir sürü şey varken “Hadi inceleyin!” diyebilmiş kaç bürokrat tanıyorsunuz?

Valla, kimse istemedi de; el mahkum bir komisyon kuruldu! Eee, sonuç da ortada...

*****

Mustafa Altıoklar bir komisyon kurulsun demiş.

Benim asıl korkum; sahte cd’lere gerçek, gerçek tapelere sahte diyen; sistemin dişlileri arasında “gliserin” görevi yapan kişilerden medet ummak!

Bekleyip, göreceğiz...

******

Gündemimdeki bir diğer konu da Eskişehir’de sokak köpeklerini beslerken “Sokak köpekleri tarafından parçalandı!” haberi ile ilgili...

On bir yıl önce böyle bir haberi okusam “Bak işte!” derdim; “Boşuna tırsmıyorum ben bu hayvanatlardan!”

Yaşadığım yılların çok büyük bir bölümünü köpekler başta olmak üzere, kediler ve tüm hayvanatlardan deli gibi korkarak geçirdim!

Yanımdan tasmalı minik bir köpeğin geçmesi bile benim için bir tehditti!

Hele ki tasmasız olanlar!...

Ne yollar değiştirdim ufukta görünen bir köpek uğruna!

An geldi, bir şekilde aştım köpek fobimi; onu aşınca kedi de, kuş da, hatta karafatma bile korkutamadı beni...

******

Bir arkadaşımın anısıdır: Foça’da öyle soğuk bir kış gününde bankaya geldik kardeşimle; o içeride, ben dışarıda bir banka oturmuştum.

Bir sokak köpeği geldi yanıma... Elimdeki poşetten yayılan balık kokusuna geldi diye düşündüm, bir-iki balık attım. Balıklara dokunmadı bile...

Yalnızca yanıma geldi... Karnını bacağıma dayadı... Öylece yattı... Elimi uzattım, sevdim... Daha çok yaklaştı...

Dedi ki arkadaşım; “Balık için yanıma geldi sanmıştım; meğer sevgi için gelmiş! Meğer, o arada da beni ısıtmak istemiş! Önyargımdan dolayı utanıyorum!

******

Hayvanatlarla dostluğum on bir yılı buldu, sekiz yıldır da evimde bir köpek kızım var; insan deneyimliyor!

Bizim kız acıktığında mama tabağı boşsa ağlıyor; ıyyy, ıyykkk sesler çıkartıyor; mama koymaya gidiyorsun, abi, sanki ağlayan o değil! Saklanıyor bir köşeye, mamayı koyuyorsun, gidiyorsun, bilmem ne yapıyorsun... Edeplice gidip yiyor, arkadaş!

Bu ev köpeği... Aslında daha çok şımarması gerekir...

******

Sokak köpekleri aç; tamam!

Sokak köpekleri bayat ekmekle de doyar; bu da tamam!

Sokak köpekleri en çok sevgiye açtırlar beyler, bayanlar; kendilerine sevgiyle yaklaşan hiç kimseye zarar vermezler!

Hele ki kendilerine yemek getirenlere...

******

Bu işte bir iş var; sokak köpekleri ürkektir...

Hele ki kendilerine yemek getiren insana zarar vermezler; canlı olmadıktan sonra!...

******

Bu durumdan yola çıkıp da sokak hayvanlarını itlaf etmeye kalkmak işgüzarlıktan başka bir şey değildir!

Bir sakin kalalım; işin altından ne çıkacak bir bakalım...

Rahmetliye de dualarımız gönderelim...

 

https://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..