Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Mustafa Balbay'lar da hemen çıkmalı...

Mustafa Balbay'lar da hemen çıkmalı...
 

Nedim Şener ve Ahmet Şık ile bir kaç gazeteci daha hapisten çıktı.

İnanın, en az onlar kadar sevinçliyim.

Bu sevincim; cezası kesilmeden, en az 3 yıldan beri hapis yatan diğer tutukluların çıkmasından sonra daha da artacak.

Çünkü hep, kendimi onların yerine koydum bugüne kadar. Bu haksız ve adaletsiz duruma isyan ettim hep.

Cumhuiyet gazetesi yazarı Mustafa Balbay ve O'nun düşüncesinde olanlarla hiçbir fikrî yakınlığımız olmadı bugüne kadar.

Ergenekon dâvâsının, bu memleketin önünün ve ufkunun açılmasına, inanılmaz katkılar sağladığı veya sağlıyacağına inananlardanım. Bu, başka bir konu ve bunun tartışma zemîni de çok farklı ...

Fakat; bu dâvâ nedeni ile tutuklanıp ta, 3 yılı aşkın bir süre'den beri, suçları kesinleşmeden, âilelerinden tecrid edilmiş bir şekilde, hapislerde çürütülmelerine; bir insan, bir müslüman, bir dindar demokrat, ne deseniz deyin, taâ başından beri karşı idim. Onlara revâ görülen bu muameleyi şimdiye kadar hiç onaylamadım.,

Nedim Şener ve Ahmet Şık gibi; Mustafa Balbay gibilerinin de ya bir an evvel cezalarının kesilmesi veya özgürlüklerine kavuşturulması, görülmekte olan bu dâvânın(ETÖ davasının) sulandırılması gayretlerinin önünü kapayacağına inanıyorum.

Bu konu hakkında daha çok şey konuşulacak, yazılacak elbet..

Ama ne olursa olsun; ceza belli olmadan insanların, yıllarca hapis yatırılıyor olması; ne inancımıza, ne demokrasimize ne de insanlığımıza uygun olmadığına inanıyorum.

Umarım çok sevgili devletlilerimiz bu problemi, bu adaletsiz ve haksız durumu bir an evvel çözerlerler.

Sağlık ve muhabbetle

2012.03.13,salı

Bektaş Azizoğlu

İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..