Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Müzik
 

Mustafa Bozkurt birinciliği kimseye kaptırmadı

Mustafa Bozkurt birinciliği kimseye kaptırmadı
 

O Ses Türkiye müzik yarışmasının birinci geleni Mustafa Bozkurtr


Rakiplerini sesiyle bir bir deviren Mustafa Bozkurt, O Ses Türkiye adıyla düzenlenen müzik yarışmasının birincisi oldu. Benim tahminim doğru çıktı. Ahmet Kaya çizgisinde bir performan sergileyerek ödülü hak etti. Hatırlıyorum, birinci gelmeden önce şöyle demişti:

" Eğer kazanırsam okuduğum müzik parçalarındaki içeriğin farklı kesimlere de ulaşmasını sağlayacağım, böyle bir kültürün özellikle gençler arasında yaygın dürması günümüz açısından önemli görüyorum. " 

Mustafa Bozkurt, Ahmet Kaya ile olan ses benzerliğini  avantaj olarak  kullandı, efendi duruşuyla da sevdirdi kendisini. Yarışmayı kazandıktan sonra, "Aldığım ödülü Ahmet Kaya'ya armağan ediyorum" diyerek son sözlerini söyledi.

ŞEMSETTİN MURAT

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..