Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
 

Mustafa Gökay!

Mustafa Gökay!
 

Komutanım ve evlatları ( Yasin ve Raşit)


Askerlik hatıralarımla epey başınızı ağrıttığımı biliyorum! Askerdeyken de bölük komutanımın başını çok ağrıtmıştım!

O komutanım şimdi AK PARTİ’den Muğla Milletvekilliği için aday adayı!

Em. Mu. Albay ve Avukat Mustafa Gökay!

Bundan birkaç hafta önce aradığımda “ Komutanım; senin gibi iyi, senin gibi temiz, senin gibi dürüst, senin gibi donanımlı bir adamın yeri Milletvekilliğidir. Koy adaylığını bence!” demiştim. Bugün bir vesileyle aradığımda bana aday adayı olduğunu söyledi! İnanın buna çok sevindim.

Muğlalılar adına sevindim.

Bir insan düşünün ki otuz yıl önce verilmiş bir hediyeyi saklasın ve ilk buluşmamızda çantasından çıkarıp “ Ahmet, bak terhis olduğun gün bana verdiğin hesap makinesi hala duruyor!”desin! Şaşırmıştım!

Evet!

Siz de şaşırırdınız değil mi?

Komutanım akıl hocamdır!

Ben ondan çok şeyler öğrendim!

Bir gün kameriyede otururken yanından geçiyordum çağırdı!

“Ahmet gel!”

Doğru dürüst selam bile veremezdim de kızardı! Ne biçim askersin derdi!

“Buyur komutanım?”

“Ahmet, seni ben mi iyi tanırım, yoksa baban mı iyi tanır?”

Ben bilgiç bilgiç konuştum güya!

“Komutanım sen bir yıldır tanıyorsun beni!” Dedim!

“Hayır!” Dedi! “ Ben seni daha iyi tanırım! Baban seni oğlu olduğun için yaramazlıklarını görmezden gelerek tanır ama ben seni yaramazlıklarını bilerek tartar ve daha objektif olarak değerlendiririm!”

Bayılmıştım bu cevaba!

O şimdi Milletvekilliği aday adayı!

İnançlı!

Vatansever!

Ve dost canlısı!

O benim komutanım!

O Mustafa Gökay!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..