Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '07

 
Kategori
Güncel
 

Mustafa Kemal Atatürk You Tube'da!

Mustafa Kemal Atatürk You Tube'da!
 

Gün geçmiyor ki Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e çirkin bir saldırıyla karşılaşmayalım. Kimi zaman içten, kimi zaman dıştan; kimi zaman aleni kimi zaman över gibi yaparak; kimi zaman aydından, kim zaman yobazdan; kimi zaman bölücüden kimi zaman sözüm ona "Atatürk"çüden...

Derslerimizde, etkinliklerimizde, öğrencilerimizle sohbetlerimizde sık sık Atatürk'ü tüm yalınlığı ile anlatmaya; devrim ve ilkelerinin önemini kavratmaya çalışıyoruz.

Bu amaçla hazırladığım ve değişik etkinliklerde ve derslerimde öğrencilerimle paylaştığım 6 Mustafa Kemal videosunu yaklaşık 20 gün önce youtube sitesindeki sayfama ekledim. Bu yazıyı yayına alacağım gün mahkeme kararıyla You Tube sitesine erişimin engellendi. Bu nedenle yazım birkaç gün gecikti.

- Mustafa Kemal'in çocuklara verdiği önemi izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=rCV9_WbTYW8

- Mustafa Kemal'in Türk Kadınına verdiği önemi izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=tg2l8vK5DeI

- 10 Kasım 1938'i Atilla İlhan'ın sesinden Mustafa Kemal şiiriyle izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=qzNutoN6A2M

- Mustafa Kemal'in Türk Gencine verdiği önemi yansıtan ders niteliğindeki "Gençliğe Hitabe"sini izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=PoodgN16D0w

- 10.Yıl Marşı eşliğinde Mustafa Kemal klibini izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=Fvh6CISJ5ck

- "Bir zamanlar gelir, beni unutmak veya unutturmak isteyen gayretler belirebilir" diyen Mustafa Kemal'in görüntülerini izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=Esu4OfUAHmE

Biz; yaşam tarzımızla, Türk Kadını kimliğimizle, aydın duruşumuzla, örnek eğitimciliğimizle daima Mustafa Kemal Atatürk'ün izinde olacağız.

GÜNCELLEME: 23 Nisan 2007

Videolarımla ilgili e-posta kutuma mesaj göndererek beni cesaretlendiren, heyecanlandıran, duygularını paylaşan Atatürkçü arkadaşlarımın yorumlarını aşağıda okuyacaksınız. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Serdar AKDOĞAN
"Sevgili Jülide Hanım,
Elleriniz dert görmesin. Sizden çok büyüğüm ama ellerinizden öperim. Saygılar sunarım."

Cem EMRE
"Selam Can Dost, Güzel İnsan;
Youtube'daki "BENİ UNUTTURMAK İSTEYENLER OLABİLİR-MUSTAFA KEMAL ATATÜRK gösterimi için size bir teşekkür mesajı göndermek istedim. İnanın ki çok duygulandım ve klibi 20 kereye yakın izledim. Teşekkür ederim."

Alper DARÇIN
"Kadınlarımız için asıl mücadele alanı, asıl zafer kazanılması gereken alan biçim ve kılıkta başarıdan çok, ışıkla, bilgi ve kültürle, gerçek faziletle süslenip, donanmaktır. Ben muhterem hanımlarımızın Avrupa kadınlarının aşağısında kalmayacak, aksine pek çok yönden onların üstüne çıkacak şekilde ışıkla, bilgi ve kültürle donanacaklarından asla şüphe etmeyen ve buna kesinlikle emin olanlardanım." Mustafa Kemal ATATÜRk

"Sn.Jülide Tükel
Değerli Hocam, Saygıdeğer Ablam,
Atatürk videolarına ilişkin aramalarım esnasında tesadüfen sizin Youtube kayıtlarına ulaştım. Adresiniz de videolardan birinde vardı. Herkes gibi bir videonuz altına "ellenize sağlık" notu iliştirmek mümkündü ama ben blog sayfanızdan kısa biyografinizi de görünce birkaç satır yazmadan edemedim. Ben birkaç yıldır bir forum sitesinde Atatürk bölümü yöneticisiyim. "Kemalin Askerleri" isimli bir de sanal topluluğumuz var. Aramızda bayan arkadaşlar da oldu, halen aktif olarak bazıları çalışmalarımıza destek veriyorlar. Fakat işin ciddiyetini kavramış ve faal olarak "Atatürk aydını" hatta "Atatürk kadını" olma idealine sahip çok az insan tanıdım. Kemalizm düşüncesine sadece sözde destek veren siyasiler dışında halk olarak, erkek-kadın pekçok insanın Ata'sının izinde cumhuriyet ülküsüne destek verdiğini görmek ve inanmak mutluluk verici. Eğitim dünyasındaki saygın yeriniz ve rolünüzün yanında Atatürkçü çizginizden dolayı sizi tebrik ediyor, bir vatandaş, sıradan bir Kemalist ve yaşça sizden küçük bir kardeşiniz olarak ellerinizden öpüyorum. Saygılarımla.
Atatürk sitemiz http://ataturk.turkyasam.com/
Forum Atatürk bölümümüz http://www.turkyasam.com/forumdisplay.php?f=159"

Esin Alın
"Jülide Hanım, Youtube'daki sizin hazırladığınız ve çok beğendiğim 10. Yıl Marşı Eşliğinde Mustafa Kemal Atatürk ve Mustafa Kemal Atatürk Çocuklarla videolarını indirmek ve öğretmen olduğum okulda 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırladığım etkinlikte öğrenilerimle paylaşmak istiyorum."

Mert Uyar
"Sayın Tükel, muhteşem bir video hazırlamışsınız. Teşekkür ederim. Gençler olarak bu vatanı asla sahipsiz bırakmayacağız."

Dreamtex
"Teşekkürler Sayın Jülide Tükel. Büyük Kemalist Attila İlhan'ın sesi, şiirin içtenliği, Gazi Mustafa Kemal'in resimleri o kadar duygulandırdı ki beni gözlerim doldu. Uyanın uyanın Gazi Kemal'ler. Saygıyla anıyorum İlhan'ı. Ankara'nın taşına bak, gözlerimin yaşına bak, uyan uyan Gazi Kemal şu feleğin işine bak."

 
Toplam blog
: 13
: 3213
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

Üniversite için gittiği Ankara'dan 17 yıl boyunca ayrılamadı. Büro Yönetimi ve Sekreterlik öğretm..