Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Mustafa Kemalim!! Bir merdivendeyiz!

Mustafa Kemalim!! Bir merdivendeyiz!
 

Asrının lideri...


Unutulman ne mümkün Atam...!

Lakin arkanda bıraktığın zevat..!

Yani menfaat, ihtiras düşkünü biz!

Ne yapabiliriz, senin ilkelerin siz…!

 

Kulak tıkarım O… Din cahili yobaza…

Laik yobaz da geri kalmaz, cahil dinciden...

Nerede olursa olsun yobaz, yobazdır Atam

Ondandır biz ne bir adım ileri ne de bir adım geri !

 

DİN! DİN! DİN denilen şey edepten önce olur mu Atam!

Kuran hatim eder fukara, bilmez ne dediğini sor ki ? Ebleh !

Sorarım  Atam! Sünneti bilmiyor ise sünnet erbabı sünnetçi,

Elindeki erin er’ini! fazla sanır…! Koparır dibinden tek milini…!

(Ey Milletim Ben Mustafa Kemalim şiirinden etkileşim)

13/08/2014    Adana 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..