Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Mustafa Mumcu abiyi kaybettik..

Mustafa Mumcu abiyi kaybettik..
 

Az önce aldım bu acı haberi! Son görüşmemizde on adım atabiliyor, sonra da tıkanıyorum be Arif demişti. Üzmüştü beni.

Senin Allah vergisi enerjini tüketmeye bizlerin gücü yetmediğine göre, hiç bir hastalığın da gücü yetmez demiştim!

Sen öyle düşünüyorsan öyle olsun diyerek gülümsemişti. Ancak hayat sürprizlerle dolu!

Onun son yolculuğunda yanında olmak isteyen arkadaşlarımız olabilir.

Buluşma adresi; yarın saat 14 00- 16 00 arasında MB yazarları toplantılarının yapıldığı İzmir Kemeraltı semtinde bulunan Şükrü beyin kahvesidir.

Ancak salı sabahı defin edilmesi ihtimali de var, buluşma konusunda bilgi almak gerektiğinde; 0533 744 82 55 nolu telefon numarası aranabilir..

Bilgilerinize..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..