Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Mustafa Mumcu'nun ardından...

Mustafa Mumcu'nun ardından...
 

Mustafa Mumcu...


Neredeyse 1 yıl olmuş vefat edeli. Ve neredeyse 10 yıl olmuş (yanlış anımsamıyorsam) turknet forumunda tartıştığımız, paylaşımlarda bulunduğumuz zamanlar. Mustafa abi o dönem İkiçeşmelik'e davet etmişti beni; web sitesini göstermiş, gezdiği diyarları anlatmış, tutkularını paylaşmış, hayata bakışını dile getirmişti. Çok uzun değildi yazıştığımız. Belki bir iki hafta, o da forumlardan.

Sonra ne olduysa oldu, üniversitedeki yoğunluğumdan internet çok giremez oldum, aradan günler, aylar, yıllar geçti. Hesaplarımız silindi, başka yerlere daldık, Facebooklar, MSN'ler hayatımıza girdi derken Milliyet Blog ailesine kaydolup yazılarımı yazmaya başladığım anda ana sayfada "Aramazdan Ayrılanlar" bölümünde ismini gördüm, resminden hemen hatırladım.

Kısa bir şoktu. 10 yıl önce yazıştığınız, paylaştığınız bir kişiydi. Çok kişiyle yazışmışsınız, bir çok şey paylaşmışsınızdır ama nedense onun adı da resmi de aklımdan çıkmamıştı. O kendinden emin, doğrucu bir Kemalistti, ben Tansu Hanıma destek veren, 28 Şubat sürecine karşı çıkmış liberal bir gençtim. Tatlı atışmalarımız sıradan yazışmalardan farklıydı.

1 yıl olmuş neredeyse aramızdan ayrılalı. İki gündür bir farklıyım. Hatırdan çıkıp giden eski bir arkadaşı bu şekilde hatırlayacakmışız meğer. Allah'ın rahmeti üzerine olsun, nurlar üzerine yağsın Mustafa abi. İkiçeşmelik Mezarlıkbaşı'na gelemedim ya, üzüntüm bi de ondandır.Umarım o diyarlarda o duruşunla yeni dostluklar ediniyorsundur yepyeni forumlarda.

 
Toplam blog
: 78
: 1198
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

Alice'in harikalar diyarındaki cennet bahçesinden sesleniyorum sizlere. Burada önyargı, olur olma..