Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
İzmir
 

Mustafa Mumcu Öldü

Mustafa Mumcu Öldü
 

...........................Mustafa Mumcu..........................


Bu akşam üzeri, bilgisayarımı açıp da Milliyet Blog sayfasına girdiğimde, içimi sızlatan acı gelişmeden haberdar oldum. Uzunca bir süredir rahatsızlığı devam etmekte olan, kah hastane odasında, kah evinde zaman zaman yatarak tedavi görmesi de gereken; Çok Değerli Milliyet Blog Yazarı Sayın Mustafa Mumcu Bey'in vefat haberini, yine Milliyet Blog yazarlarının acı dolu yazılarından öğrendim.

Sevgili Mumcu ile geçen zaman diliminde, gerek yorum, gerekse mesajlaşma yoluyla sayısız iletişim kurduk. Beni defalarca ve özel olarak, organize ettiği İzmir toplantılarına davet etti. Ancak ben, kendi içimde almış olduğum ve istisnasız uyguladığım "prensip olarak özel blog toplantılarına katılmama" kararım paralelinde, bu nazik davetlerine icabet etmedim, edemedim. Kendisini kırmamaya gayret göstererek bu tavrıma yönelik mesajlarımı ince bir üslupla nezaketle vermeye gayret ettim.

Bildiğim ya da hissedebildiğim kadarıyla bana kırılmadı değil. İstiyordu ki bir İzmirli MB yazarı olarak gerek bu sohbet toplantılarına, gerekse dernek çalışmalarına katılayım, destek olayım. Yapmadım. Neden yapmadığımı da bir kez olsun ne kendisine ne de bir başka kişi ya da kişilere açıklamadım. Bugün de açıklamayı düşünmüyorum.

Orada, yapılmaya çalışılan, iyi niyetle olduğuna inandığım bir gayret ve çaba vardı. Atılan bu adımlara benim yapacağım eleştirilerin ya da muhalefetin bir faydası olacağına inanmadığım için de sustum. Susmaya da devam ediyorum.

Merhum Mumcu; görmüş-geçirmiş, feleğin çemberinden geçmiş, hayat denen oyunun sahnesini, kulisini, perde önünü, ardını, arkasını bilen, yaşamış olan bir tecrübeydi, şahsiyetti.

Mekanı cennet olsun. Nur içinde yatsın. Aziz hatırası önünde saygıyla eğiliyorum.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..