Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Mustafa Mumcu şiiri

Mustafa Mumcu şiiri
 

Milliyet blog’un büyüleyici özellikli adamı.

Uğraşamazsınız Mumcuyla, anında yapıştırır cevabını.

Sakın uğraşmayın, söndürür hayatınızı, yazılarınızı.

Taraflı, tarafsız eleştirir herkesi, en iyisini.

Allah başımızdan eksik etmesin bu yüce insanı.

Farkında olmadan yaparsanız manasız yorumu.

Adam oturtur hazır, nazır cevaplarını.

Mustafa Mumcu derler onun adına.

Uğramayın sakın, bam telli damarına.

Merak etmeyin yaşar kendisi varoşlarda.

Canını sıkmayın İzmirli arkadaşımın.

Uğruna kurban olsun Adem ÇALIŞKAN arkadaşı ona.

Sevgili Çalışkan Adem

Milliyet Blog yazarlarından Mustafa Mumcu 'a gönderdiğiniz "şiir hakkında" başlıklı mesajınız cevaplanmıştır.

Cevap:
"Ne demek pirim. Başım üstüne. Hakaret filan varsa da canın sağ olsun! Alıştım nasıl olsa. Şiirinize ON AY veriyorum."


Benden burada cevap; aşk olsun üstadım, ben sizi sivri dillide olsanız seviyorum, ne demek size hakaret, inşallah beğenirsiniz, Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..