Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mustafa Mumcu

Mustafa Mumcu
 

Sevgili Blog okurları, Mustafa Bey'in vefatını akşam saatlerinde öğrendim. Allah rahmet eylesin. Özellikle İzmir'in sevilen blogcusu Mustafa Beyi tanımıyorum. Vefatı dolayısıyla, yazılan blogları okudum. Sevildiği, sayıldığı kesin. MB dünyasına yaptığı katkıları da alkışlıyorum.

Sevgili okurlar dünya bu işte ( Blog dünyası da diyebilirsiniz ). Bir varmış bir yokmuş. Önemli olan iyi anılmak. Bu dünyadan göçtükten sonra, yapabildiğimiz iyi davranışlar, iyi izlenimler eğer hatırda kalıyorsa, geride kalanların zihinlerinde iyi bir yer edinebilmişsek, bu dünyadaki görevimizi yerine getirmişiz demektir. Dediğim gibi iyi anılmak önemli.

Tekrar Milliyet Blog dünyasının başı sağolsun ( Bu dünyanın gittikçe genişlemesi sevindirici ), Sayın Mumcu'nun yakınlarına Allah sabır versin....

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..