Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

16 Ağustos '06

 
Kategori
İnternet
 

MustafaKemalAtaturk.net

MustafaKemalAtaturk.net
 

www.MustafaKemalAtaturk.net


Abdul Azim Abi Hava Harp Okulu mezunu. Deniz Piyade sınıfını seçmiş. Piyade Okulu'nda beraberiz. Pokerde eline iyi bir kağıt mı geldi, hemen masaya dirseklerini koyuyor, başlıyor bacaklarını sallamaya:

"Evet beyler!..

Masadakiler;

-pas,

-benden de pas, diyorlar.

-Azim'de üç as var...

Azim Abi bazen bülöf yapmak için kendisinin taklidini yapmaya çalışıyor. Evet beyler, diye. İnandırıcı değil. Kimse yutmuyor.

Azim Abi Kartal'da bir ev tutmus. Nisanlisiyla evlenecek. Para yok. Bana sordu, Pasam ne yapalim, diye. Hallederiz, dedim.

50 kisilik yemekli, ickili bir dugun yapacagiz. 50 bildigimiz arkadasa, epeyce iyi bir parayla, dugun davetiyesi sattik.

Fenerbahce Orduevi ile anlastik. 50 Kisi icin Yemek. Biz orduevine yemek parasini odiyecegiz, ickiler, icenlerin cebinden. Olur dediler. Parada anlastik. Orduevine dedik ki, bize bir de balayi odasi? Verdiler. Paramiz cok! Gelinlik, kuafor, araba...

Orduevi Lokantasinin bir kosesinde 50 kisi, kah kah- kih kih dugun yemegi yiyoruz. Herkes zil zurna. Ceplerinden oduyorlar ya. Rahatlar. Keyifliler.

Bir buyugumuz geldi masamiza.

-Ben falancayim, dedi.

-Boyle icten dugun, boyle guzel eglence gormedim, dedi.

Gelin ve damadi kutladi.

O gece, fazla gecikmeden, Azim Abilerin odasinin kapisini caldim. Bir zarfta, harcamalarimizdan sonra kalan paralari verdim.

***

Azim Abi Piyade Okulu sonrasi Ankara'ya gitti. Anitkabir' de goreve basladi..

Bir ara Azim Abi'yi gormeye gittim. Evine davet etti.

Yenge beni krallar gibi misafir etti.

-Aman pasam soyle, aman pasam buraya, aman pasam kahveniz nasil olsun...

Azim Abi Anitkabir'de beni Ata'nin kabrine goturdu. Mozolenin altinda.

Kutuphaneyi dolastirdi. Mozoledeki Memedlerin yuruyuslerini, nobet devir teslimlerini izledik. Biraksalar, gece de orada kalacagim!

***

Gecenler de baktim. www.tsk.mil.tr sitesinde ANITKABIR bolumu var.

Bu adres kolay bulunmaz diye, www.mustafakemalataturk.net "adi" ni satin alip, Anitkabir sitesine yonlendirdim.

***

Bizim yaptigimiz, postacilik gorevi...

"Tik" layin...

Eliniz bos donmezsiniz...

www.mustafakemalataturk.net


***

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..